תושבת אשדוד נפגעה באורח קל יחסית בתאונת דרכים בעיר, וזכתה לקבל פיצוי של 500 אלף שקל

עו"ד חני בן שמחון, ממשרד עורכי הדין בלטר-בן שמחון, עבדה במשך 6 שנים כעורכת דין בחברת הביטוח "הראל", ורשמה כמה וכמה הישגים מקצועיים לטובת חברת הביטוח, מול עורכי הדין של הנהגים שעברו תאונות ודרשו לקבל פיצוי גבוה
תושבת אשדוד נפגעה באורח קל יחסית בתאונת דרכים בעיר, וזכתה לקבל פיצוי של 500 אלף שקל

לפני ארבע שנים עו"ד בן-שמחון "חצתה את הקווים", והחליטה לעבור לצד השני של המתרס, כדי לסייע לאלה שצריכים לגבור על חברות הביטוח והבירוקרטיה המורכבת, ורשמה מספר הישגים מקצועיים מרשימים. האחרון מביניהם – נהגת שעברה תאונת דרכים קלה יחסית וסבלה ממכות יבשות, זכתה לקבל פיצוי בסך חצי מיליון שקל

עו"ד חני בן-שמחון אומנם רק בת 35, אבל הספיקה להטביע חותם בשני כיוונים מנוגדים במקצוע המאתגר שלה. עו"ד בן-שמחון, נשואה ואם לשלושה ילדים, עבדה במשך 6 שנים כעורכת דין בחברת הביטוח "הראל", שם הצליחה לרשום כמה וכמה הישגים בתיקים מורכבים, בהם חברות הביטוח שילמו פחות כסף ממה שהיה צפוי, לנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים. היא למדה באותה תקופה ארוכה את כל שיטות העבודה, הכירה מקרוב את הרופאים המומחים ובכלל את כל נבכי הבירוקרטיה הידועה בארץ הקודש.

לפני ארבע שנים עו"ד בן-שמחון החליטה לעשות שינוי של 180 מעלות, והחליטה לעבור לצד השני של המתרס, כעורכת דין המתמחה בענייני נזיקין. למרות שקיבלה הצעות להיכנס כשותפה במשרדים באזור המרכז, היה לה ברור שהיא חוזרת לעיר בה צמחה וגדלה, והיא פועלת היום ממשרד עורכי הדין בלטר-בן שמחון בבניין העירייה הישן באזור ד'.

עו"ד בן-שמחון מאוד אוהבת את אשדוד, את ההתפתחות שלה ובכלל את התושבים החמים שיש לנו כאן בעיר. היא אוהבת לעשות הכל, בניגוד למשרדי עורכי הדין הגדולים, ומתעקשת להיות זו שאפילו פותחת את חשבון הנאמנות, מעבר לכל העבודה הבירוקרטית הלא פשוטה. "אני פשוט אוהבת את העבודה הזו, ומרגישה סוג של שליחות שאני מצליחה לסגור תיק ועוד תיק עם הישג ללקוחות שלי. אני תמיד מסמנת יעד בתחילת הדרך, ולשמחתי הרבה ברוב המקרים אני מצליחה להגיע בפסק דין לאותו סכום לו ציפיתי בתחילת הדרך. זה לא שאני מהמרת טובה, ממש לא, אני פשוט למודת ניסיון ויודעת היטב את כל הפרמטרים בתחום המרתק הזה", היא אומרת בצניעות אופיינית.

קבלו דוגמא עדכנית. משרד בלטר-בן שמחון ייצג נפגעת בתאונת דרכים מאשדוד (בשנות ה-40 לחייה), אשר נפגעה לפני שנתיים בזמן שנסעה ברכבה ורכב צד ג' התנגש ברכבה, הנפגעת תקבל פיצוי בסך 500 אלף שקל מחברת הביטוח של רכבה, וזאת בהתאם להסכם פשרה שנחתם עם חברת הביטוח בעקבות תביעה שהוגשה ע"י עו"ד בן-שמחון.
עו"ד בן-שמחון מסבירה: "בכל הנוגע לתאונות דרכים, חשוב לדעת כיצד לקבל פיצוי מקסימלי בשל נזקי גוף לאחר התאונה. על מנת שנפגע בתאונת דרכים יקבל פיצוי מקסימלי מחברת ביטוח יש לפעול בצורה מסוימת ולשים לב לפרטים חשובים במהלך הדרך, ממש החל מרגע קרות האירוע. תחילה חשוב לקבל את הפרטים הרלוונטיים מיד לאחר התאונה: הפרטים המלאים והמדויקים של הרכבים המעורבים בתאונה לרבות מספרי פוליסות הביטוח, הכתובת והמיקום המדויק של האירוע, פרטיהם של הנהגים האחרים, פרטי העדים לתאונה והפצועים".

עו"ד בן שמחון מוסיפה ואומרת: "הדבר החשוב ביותר הוא לפנות לקבלת טיפול רפואי ראשוני מיד לאחר התאונה, יש לפרט בפני המוסד הרפואי אליו נעשתה הפנייה את נסיבות קרות התאונה, וחשוב שהנפגע ידגיש ממה בדיוק הוא סובל כתוצאה מהתאונה על מנת שגם לתלונותיו יהיה תיעוד. תוך כדי מתן הפרטים הללו יש לוודא שהכל נרשם בדו"ח הרפואי, וכי הנפגע מקבל לידיו העתק של הדו"ח הרפואי שנערך. על הנפגע בתאונת דרכים לפנות לתחנת משטרה ולדווח על קרות התאונה, לאחר הדיווח יקבל הנפגע טופס "אישור משטרה" אישור זה חיוני לצורך המשך הטיפול בתיק מול חברת הביטוח. ברוב המקרים, נזקי גוף נוטים להתגבש רק כעבור חודשים רבים ולעיתים אפילו לאחר שנה מיום התאונה. לכן, על הנפגע לדאוג לקבל את כל הטיפולים הרפואיים הנחוצים במהלך התקופה הנ"ל, תוך שהוא פונה לרופאים המתאימים לפי תחום מומחיותם (אורטופד, נוירולוג וכו'), ומוודא שהם רושמים בתיקו הרפואי את כל תלונותיו והטיפולים שהוא מקבל. חשוב מאוד לשמור את כל המסמכים הרפואיים הנוגעים לתאונה ואת כל הקבלות אודות טיפולים, תרופות וכו'".

עו"ד בן-שמחון סיכמה: "ניהול תיק פיצויים של נפגעי תאונות דרכים מחייב ידע וניסיון בהתנהלות מול חברות הביטוח. הצעות הפשרה צריכות להיבחן בשבע עיניים ולהיתמך בייעוץ רפואי מוסמך וצמוד, שכן הסכמה לפשרה משמעותה, פעמים רבים, ויתור פוטנציאל הפיצוי האמיתי של התיק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך