ד"ר אלי לחמני נגד הלן גלבר: "אף אחד לא נותן הלוואה של מיליון וחצי שקל סתם כך"

חבר מועצת העיר ד"ר אלי לחמני, החליט לצאת בצורה גלויה וחריפה נגד חברתו לסיעה, הלן גלבר
אישה מקשיבה

ד"ר לחמני, שנחשב לאחד האנשים הישרים במערכת הפוליטית באשדוד, אומר בצורה ברורה: "עצוב לי לשמוע את ההקלטות, יש כאן בעיה משמעותית. איש עסקים שמעביר הלוואה של מיליון וחצי שקל, יש לו ציפיות לאחר הבחירות"

ד"ר אלי לחמני מכיר היטב את חברת המועצה הלן גלבר. הם יושבים זה לצד זה בספסלי האופוזיציה במועצת העיר, ושניהם נמנים כחברי סיעתו של צבי צילקר. ד"ר לחמני היה מספר 2 של צילקר בבחירות הקודמות, גלבר תפסה את המקום השלישי.
דווקא החבר לסיעה החליט להיות הפוליטיקאי הראשון שיוצא בהצהרה ברורה נגד הפעולות הפליליות שביצעה גלבר בחודשים האחרונים. ד"ר לחמני נחשב לאיש ישר, ודבריו בהחלט משמעותיים מאוד.

ד"ר לחמני: "נראה שהראיות הולכות ומצטברות, צר לי על כל הסיפור הזה. זה נשמע מאוד לא טוב, עצוב לי היה לשמוע את ההקלטות. אני באופן אישי לא הייתי פונה לקבלנים לבקש עזרה, אני לא חושב שזה ראוי בלשון המעטה. גם התגובה של גלבר לכך שהיא נתפסה על חם – מרגיזה! במקום להביע חרטה עמוקה, היא תוקפת את מי שחשף אותה. לא כל האמצעים כשרים למטרה!

גם אם אקבל את ההסבר שלה שהיא ביקשה הלוואה ולא שוחד, עדיין אני חושב שזה לא תקין לבקש הלוואה מיזמים וקבלנים שמכריזים על אפשרות לטובת הנאה עתידית. אף אחד לא מעביר הלוואה של מיליון וחצי סתם כך. זה לא קרוב משפחה שנותן כסף. בהקלטות הם מדברים גם על הציפיות של הקבלן לאחר הבחירות… יש כאן בעיה משמעותית. זה לא נשמע טוב, שומר נפשו ירחק!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך