תוך ארבעה חודשים דירות מחיר למשתכן באשדוד יוצאו לציבור

תושבי העיר הזכאים חיכו לזה הרבה זמן, וסוף סוף זה קורה, אלפי הדירות שאושרו אתמול ברובע פארק לכיש יוצאו לציבור בעוד מס' חודשים במסגרת מחיר למשתכן, כאשר חצי מהדירות המוצעות יהיו לתושבי העיר בלבד
אלפי יחידות דיור אושרו לבנייה ברובע פארק לכיש

בעקבות האישור שנתנה אמש הוועדה להאצת התכנון לבנייה (הוותמ"ל) לתוכנית רובע "פארק לכיש" אומר הבוקר בכיר במשרד הבינוי והשיכון כי כבר בשבועיים הקרובים הרובע יוצא לשיווק לקבלנים, ובעוד ארבע חודשים עד חצי שנה הוא כבר יוצע לציבור הרחב במסגרת "מחיר למשתכן".

התכנית כוללת בניה של כ-3,000 יחידות דיור בבניינים בני שמונה קומות ועד שלושים קומות, בשטח של כ-600 דונם בצפון מערב אשדוד, בסמוך לשדרות הרצל, מדרום מזרח לנמל אשדוד.

הבכיר במשרד הבינוי שהתבטא בעניין אמר "היו מס' מכשולים בדרך, בעיקר שנמל אשדוד ניסה להערים עלינו, אבל בסופו של יום הצלחנו להעביר את התכנית, לראש מערך הדיור ולשרי האוצר והבינוי היה חשוב לקדם את התכנית באשדוד, כיוון שהיא מהבודדות שעדיין לא הוצאו למכרז במסגרת מחיר למשתכן לטובת הציבור, והנה זה בוף סוף קורה, בעוד חודשים בודדים הציבור הזכאי יוכל להכנס לאתר ולהרשם להגרלה על מאות רבות של דירות בעיר אשדוד במחירים סבירים".

התוכנית, "פארק לכיש", קודמה ביוזמת רשות מקרקעי ישראל ובשיתוף עיריית אשדוד ותוכננה ע"י ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים. לצד הדירות, התוכנית כוללת כ-50 אלף מ"ר שטחי תעסוקה וכ-180 אלף מ"ר שטחי ציבור. בנוסף במתחם תוקם קריית ספורט כוללת אצטדיון, היכל ובריכת שחייה, הקמתה תאפשר התחדשות עירונית בלב העיר על ידי פינוי מתחמים וותיקים שבהם בנויים כיום מתקנים אלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך