מכבי אשדוד מבקשת פיצוי מהמינהלת

המינהלת דרשה כי תיצור חציצה בין אוהדי הפועל ת"א, לצלמי ערוץ הספורט, של 10 מ' מרובע, במשחק מספר 3, בגלל שבמשחק ביום שני לא איפשרו אוהדי הפועל לצלמים לצלם את המשחק. המשמעות איבוד של מעל 100 כרטיסים. אשדוד שלחה מכתב בעניין למינהלת ליגת העל בכדורסל.
מכבי אשדוד מבקשת פיצוי מהמינהלת
אוהדי הפועל וצוות הצילום

הנהלת מכבי אשדוד/באר טוביה, הוציאה מכתב ובו הוא מבקשת פיצוי כספי ממינהלת ליגת העל בכדורסל. הסיבה המינהלת דורשת במשחק הבית הבא, משחק מספר 3 מול הפועל ת"א, כי היא תיצור חציצה בין קהל אוהדי הפועל ת"א לצלמי ערוץ הספורט. המשמעות איבוד של מעל 100 כרטיסים לאשדוד.

במשחק הראשון, ביום שני, לא איפשרו אוהדי הפועל ת"א לצלמי ערוץ הספורט לצלם ואפילו ירקו עליהם לטענתם. עד כדי כך שהצלמים נאלצו לרדת מהיציע ולא לצלם. עתה המינהלת החליטה כי במשחקים הבאים, תהיה חציצה בין הקהל של הפועל ת"א לצוות הצילום. היא חייבה גם את אשדוד למשחק השלישי (השני, ייערך בחמישי, 19.00, "היכל שלמה"), באשדוד, לחציצה כזו.

מבחינת אשדוד מדובר בחציצה של 10 מטרים מרובעים וזה הרבה מאוד כרטיסים שיילכו לאיבוד, או נכון יותר מעל 100. את הכסף היא תבקש מהמינהלת, שכן מדובר באוהדי הקבוצה היריבה ולא אוהדי אשדוד.דרישה דומה יצאה להפועל ת"א לקראת משחק מספר 2, אצלה בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך