בשבוע הבא: יריד תעסוקה לנוער האשדודי

מחפשים עבודה לחופש? בני נוער מאשדוד שמעוניינים לעבוד בחופש הגדול נרשמו למשרות ביריד תעסוקה שנערך בקניון סי מול
בשבוע הבא: יריד תעסוקה לנוער האשדודי

מחפשים עבודה לחופש? בני נוער מאשדוד שמעוניינים לעבוד בחופש הגדול נרשמו למשרות ביריד תעסוקה שנערך בקניון הסי מול לנוער בגילאי 16-18, יריד התעסוקה הבא מיועד לנוער בגילאי 14-15, ייערך ביום ראשון ,3.6.18,החל מהשעה 17:00 במרכז העירוני לנוער (רח' וייצמן 18, אשדוד)

לפרטים:08-8521114

כמה טיפים שיסייעו לכם לאתר עבודה מתאימה וישמרו על זכויותיכם.

הורים, מכרים וחברים – אל תהססו לבקש עזרה מההורים, מקרובי משפחה, שכנים וחברים – אולי במקומות העבודה שלהם יש עבודה מתאימה לתקופת החופשה, אולי יתנו לכם רעיונות על מקומות עבודה בהם עבדו או עובדים, שאפשר לפנות אליהם.

לשכת התעסוקה – תוכלו לפנות ללשכות התעסוקה הפרוסות בכל הארץ. שירות התעסוקה מקיים גם ירידי תעסוקה לנוער בישובים שונים בשיתוף העיריות המקומיות. מקומות ושעות פתיחת הירידים מתפרסמים באתר שירות התעסוקה ובעיתונות (בירידי תעסוקה אלה ניתן להנפיק פנקס עבודה – פרטים בהמשך).

מודעות דרושים במקומונים ובעיתונים היומיים – סרקו את מדורי הדרושים ואל תדלגו על המודעות הקטנות: לפעמים דווקא במודעות הקטנות תוכלו למצוא עבודות מתאימות.

אתרי אינטרנט – תוכלו למצוא עבודות לנוער באתר שירות התעסוקה ובאמצעות מנועי החיפוש באינטרנט, על-ידי שימוש במילות מפתח כמו "נוער", "עבודה לנוער", "עבודה לקיץ" ועוד, ו/או באתרי אינטרנט המתמחים בהצעות עבודה ומפרסמים לקראת חופשת הקיץ גם משרות לבני הנוער.

פניה יזומה למקומות עבודה – תוכלו לפנות ביוזמתכם למקומות עבודה שונים כמו: רשתות מזון מהיר, בתי קפה, מקומות בילוי ופנאי הפעילים בקיץ כמו פארקי שעשועים וכדומה, חנויות ועוד.

הפגינו התלהבות – אל תהיו בררנים מדי לגבי העבודות המוצעות לכם. עבודות רבות המוצעות לבני נוער דורשות יכולת פיזית ברמה כזו או אחרת (עמידה ממושכת, הרמת ארגזים וכו'). כמו כן, גלו נכונות וזמינות להגיע לראיון העבודה ולהתחיל בעבודה במועד שיקבעו לכם. זכרו, בדרך-כלל יש מספר מועמדים לכל עבודה מוצעת ואף אחד לא חייב להעסיק דווקא אתכם!

ראיון עבודה – לפני הריאיון, עליכם לדאוג שתגיעו בזמן לראיון: בררו מראש את הכתובת המדויקת ואיך כדאי להגיע. אם אתם נעזרים בתחבורה ציבורית, בררו אלו אוטובוסים מגיעים למקום. קחו טווח בטחון כך שלא תהיו לחוצים בזמן ולא תאחרו. הגעתם? כבו את הטלפון הנייד לפני כניסתכם לראיון. בזמן הריאיון, הקשיבו בתשומת לב לשאלות המראיינים, ענו בקצרה ובענייניות. הכינו שאלות אותן חשוב לכם לשאול בעת הריאיון, כגון: מה עליכם לעשות במסגרת התפקיד? מהן שעות העבודה? מהו השכר לשעה או השכר החודשי? האם אפשר לעבוד שעות נוספות? האם משלמים על שעות נוספות? אם מדובר על עבודה במשמרות – האם יש הסעות? כיצד מחולקות המשמרות וכו'.

חתימה על חוזה – אם נתבקשתם לחתום על חוזה – אל תחתמו אלא לאחר שתציגו את החוזה להורים או למבוגר אחר שאתם סומכים עליו להתייעצות. בקשו לקבל לידכם עותק מכל מסמך עליו תחתמו ושמרו עליו.

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים רואה חשיבות רבה בשמירה קפדנית על זכויות בני נוער בעבודה ובאתר המשרד תוכלו להוריד לטלפון שלכם את האפליקציה 'בני נוער עובדים' בה תוכלו ללמוד על זכויותיכם המלאות ואף להגיש תלונות על מעסיקים
יריד תעסוקה לנוער בגילאי 14-15, יום ראשון ,3.6.18,החל מהשעה 17:00 במרכז העירוני לנוער, שד' וייצמן 18, אשדוד. למידע: 08-8521114 .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך