בעקבות ההסלמה בדרום הכוננות באשדוד הועלתה

25 פצצות מרגמה שוגרו הבוקר מהרצועה ליישובי עוטף עזה, ולפחות שתיים התפוצצו בשני יישובים, אחת מהן ליד גן ילדים רגעים לפני שנפתח. אין נפגעים. הכוננות באשדוד הועלתה ועוקבים אחרי ההתפתחויות. מצה"ל נמסר כי רוב הפצמ"רים יורטו בידי כיפת ברזל. לפי דיווחי הפלסטינים, טנקים תקפו עמדת חמאס בתגובה לירי. זה היה המטח הכבד ביותר מאז צוק איתן.

רמת הכוננות באשדוד עלתה בעקבות ירי המרגמות הבוקר מעזה לעבר ישובי עוטף עזה. באשדוד עוקבים אחרי ההתפחויות ונערכים לכל תרחיש.

מטח כבד של 25 פצצות מרגמה שוגר בסביבות השעה 7:00 הבוקר אל יישובי עוטף עזה, ולפחות שתיים התפוצצו בשני יישובים – אחת מהן ליד גן ילדים, דקות לפני שנפתח. איש לא נפגע. לאחר שהתושבים הונחו לצאת מהמרחבים המוגנים ולחזור לשגרה. מצה"ל נמסר כי רוב הפצמ"רים יורטו.

רצף ממושך של 24 אזעקות נשמע מאז 6:59 בבוקר ביישובים רבים בעוטף עזה והתושבים נכנסו למרחבים המוגנים. בשני יישובים זוהו כאמור נפילות.. האזעקות נשמעו במועצות שער הנגב, שדות נגב ואשכול. קולות נפץ נשמעו, ומערכת כיפת ברזל הופעלה ליירוט הרקטות.  הפלסטינים דיווחו כי צה"ל תקף עמדת חמאס ברצועה.

אנשי הג'יהאד האסלאמי, הזהירו כי יגיבו בעקבות חיסולם של שלושה פעילים על ידי צה"ל  בעת שהטמינו מטען סמוך לגדר המערכת. צה"ל ירה פגזי טנק אל עבר עמדת תצפית בתגובה. בצה"ל נערכו למנוע פעולת נקם מטעם הארגון וכעת ככל הנראה הגיעה התגובה. היה זה המטח הכבד ביותר מאז צוק איתן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך