מרכז בריאות האישה חדשני נפתח באשדוד

רגע היסטורי נרשם ביום רביעי עבור נשות אשדוד: מרכז חדשני ומודרני לבריאות האישה נפתח לפעילות ברביעי האחרון (23 במאי) בבניין החדש של מרכז רפואי אשדוד של כללית עבור אלפי נשים תושבות אשדוד.
מרכז בריאות האישה חדשני נפתח באשדוד

המרכז מכיל את כל השירותים המתקדמים והנרחבים ביותר עם המומחים המובילים בתחומם. מגוון בדיקות לנשים בהיריון לצד מרפאות מקצועיות יעודיות, העוסקות בבריאות האישה כגון טיפול בתסמיני גיל המעבר, מרכז לתזונה נכונה ומרפאת פריון – והכל תחת קורת גג אחת חדשה ומפוארת.

ד"ר שיר דר, מנהל מרכז בריאות האישה החדש: "זהו יום חשוב עבור הנשים באשדוד והסביבה מכיוון שאיכות הטיפולים והשירותים שיינתנו לנשים תהיה הגבוהה והמתקדמת ביותר".

מרכז בריאות האישה הנו מתחם המומחים הראשון שנפתח בבניין המפואר החדש של מרכז רפואי אשדוד של כללית הממוקם ברובע הסיטי (רחוב צה"ל 1, מגדל דימרי) סמוך לבניין כללית הישן. המרכז הרפואי משתרע על שטח של כ – 7300 מ"ר וירכז תחת קורת גג אחת מגוון רחב של שירותים רפואיים ומכונים משוכללים עם מיטב המומחים והטכנולוגיה המובילים בארץ ובעולם ויעבוד בשיתוף פעולה מלא עם בתי החולים של כללית, כגון המרכז הרפואי קפלן, ובית חולים אסותא אשדוד.

במסגרת הקשר עם בית חולים קפלן מגיע למרכז החדש פרופ' אלון בן אריה, מנהל חטיבת נשים ויולדות בקפלן, כדי לבדוק מטופלות ולחסוך הגעה לקפלן. בקרוב תחל לפעול מרפאה ייעודית משותפת עם קפלן לאנדומטריוזיס, מחלה גינקולוגית הקשורה בכאבי אגן ולעיתים באי פריון.

המטופלת הראשונה במרכז בריאות האישה שהתקבלה ברביעי האחרון (23 במאי) ע"י הצוות הרפואי היא שרית קריכלי אדזיאשוילי (24), ילידת אשדוד, נציגת זימון תורים במכון מור, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה הראשון, שסיפרה כי עברה לכללית בתחילת ההיריון כי קיבלה המלצות חמות על הצוותים הרפואיים של כללית. "הגעתי הבוקר למרכז בריאות האישה החדש והתרשמתי מאוד מהמתחם היפה והמרווח. אני מאחלת בהזדמנות זו שתהיה הסתגלות מהירה למקום החדש. אני רואה את ההתרגשות והרצון של הצוותים להעניק לנו שירות מעולה בתנאים נוחים ביותר. בהצלחה !".

ד"ר דר שיר, מנהל המרכז לבריאות האישה החדש, אומר כי הוא גאה ונרגש לפתוח מרכז בריאות מתקדם ומודרני לנשות אשדוד. "כל הטיפולים והמעקבים יינתנו כאן לרבות מעקב הריון ומעקב הריון בסיכון, מרפאת צוואר הרחם, מרפאת טרום ניתוח גניקולוגי, מרפאת פריון דיאטנית ליווי הריון ובדיקות גנטיות. הבדיקות נערכות ב 8 חדרי רופא מרווחים, חדרי אחיות וציוד טכנולוגי מתקדם ביותר, כולל מוניטורים חדישים ומכשור לבדיקות אולטרסאונד מתקדמות". הוא מסכם: "אין ספק כי מדובר בצוות הרפואי הכי טוב במרפאה הכי יפה !".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך