נתן לגרושתו את רכבו והיא תבעה אותו בהוצאה לפועל על כך שהרכב בלי טסט…

הגבר העביר על פי הסכם המזונות כסף לגרושתו מידי חודש עבור רכב הליסינג שלה. הגרושה לא שילמה לחברת הליסינג, הרכב עוקל והבעל נתן לה את רכבו בכדי שלא תישאר בלי רכב. האישה לקחה את הרכב, אבל פנתה להוצאה לפועל לעקל את חשבון הגרוש שלה... כי לא שילם על הטסט של הרכב. עו"ד לורה מישוק-גרוסמן הוציאה מכתב לאישה שדורש את הרכב והאישה מיהרה לוותר על העיקול
נתן לגרושתו את רכבו והיא תבעה אותו בהוצאה לפועל על כך שהרכב בלי טסט...

זה מה שנקרא "הרצחת וגם ירשת"… גבר שהתגרש מאשתו העביר לה בנוסף לדמי המזונות הגבוהים גם כ-1000 שקלים מידי חודש, בכדי להחזיק לה רכב מליסינג מאחת החברות הידועות בשוק הרכבים. האישה הייתה אמורה להעביר את הכסף לחברת הליסינג, אבל לא עשתה זאת והעדיפה להעביר את הכסף לדברים אחרים להם הייתה זקוקה.

חברת הליסינג לא חיכתה יותר מידי וכעבור כחודשיים ומספר אזהרות, החליטה לעקל את הרכב. האישה הכעוסה, התקשרה לגרוש שלה ובצעקות הודיעה לו כי היא נותרה בלי רכב, כי הכסף לא הועבר לחברת הליסינג. לא עזרו דבריו של הגבר כי העביר את הכסף והיא לא שילמה ולכן עוקל הרכב.

למרות זאת, החליט הגבר להעביר לה את רכבו האישי, בכדי שבנם לא יישאר ללא אפשרות ללכת לגן ולמקומות אחרים.

אבל מסתבר כי גם זה לא ריצה את האישה. היא פנתה להוצאה לפועל כשהיא מבקשת לעקל את חשבונו של הגרוש שלה… בגלל שלא שילם על הטסט של הרכב. לדבריה, העובדה שאין לה טסט גורע ממנה את ההשתתפות ברכב שקיבלה בשכרה ממקום עבודתה. הבעל הנדהם הסביר לאישה שתלך למשרד הרישוי ותטפל בזה, אבל היא החליטה ללכת להוצאה לפועל, תוך שהיא מאיימת על הבעל גם בהוצאת צו עיכוב יציאה מן הארץ ואפילו שלחה לו תמונות שלה בהוצאה להפועל.

בשלב הזה החליט הגבר שהגיע הזמן לפעול. הוא פנה לעורכת הדין לורה מישוק-גרוסמן מאשדוד וביקש סעד בעניין. עו"ד מישוק פעלה מיד, היא הוציאה מכתב לגרושה ובה דרשה מיידית את הרכב והבהירה כי לא יעלה על הדעת שלא רק שלא שילמה את הכסף שהועבר לה עבור הרכב, אלא היא גם קיבלה את רכבו של הגרוש ובנוסף תובעת אותו.

האישה שקיבלה את המכתב מעורכת הדין מישוק גרוסמן, החליטה מיד להסיר את התביעה בהוצאה לפועל לפני שתישאר אולי עם טסט, אבל בלי רכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך