השקת פסטיבל אשדודאנס והקשר לנטע ברזילי

אירוע השקת פסטיבל אשדודאנס, שנערך השבוע, סיפק סיפורים פיקנטיים רבים: ממי קובי אפללו ממתין לטבעת, ומה הקשר של הפסטיבל לנטע ברזילי? המנהל האמנותי, המנוע מאחורי הפסטיבל, אבי לוי, הציג במסיבת עיתונאים מיוחדת את התוכנייה העשירה של הפסטיבל
השקת פסטיבל אשדודאנס והקשר לנטע ברזילי
צילום: כפיר בולוטין

ביום שלישי התקיימה השקת פסטיבל אשדודאנס 2018, הפסטיבל הבינלאומי למחול אשדוד, השני במספר, בבית אריה קלנג בנוכחות מכובדים רבים, אנשי תקשורת וידוענים מהשורה הראשונה. בכניסה לבית אריה קלנג נפרש שטיח אדום רחב ועשרות המוזמנים נכנסו לטקס ההשקה לבושים בהדר כשבאולם המרכזי חיכו להם שולחנות חגיגיים.

הטקס החל בהקרנת וידאו על גבי מסך ענק עם השיר "יש בי אהבה", אותו בצעו תושבי העיר יחד עם אמנים וזמרים מקומיים. ראשון לגשת לפודיום היה מ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת ההיגוי עו"ד גבי כנפו, שנרגש לפתוח את הטקס והתחיל את דבריו בשיתוף הקהל עם מידע אישי ומפתיע: "בוער בי משהו אישי, רקדתי במשך הרבה שנים, בתור ילד-נער רוקד באשדוד, הדבר הזה היה חזק מאוד. עם השנים הפסקתי (לרקוד) אך העיר המשיכה". אחריו לעלות היה מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, אורן טואיל, שהודה לראש העיר שבזכותו הפסטיבל הזה מתקיים: "המאמין הגדול הוא ד"ר יחיאל לסרי שהוא, ברגע שאבי לוי (המנהל האמנותי) סיפר לו על רעיון הפסטיבל המדהים, אמר לו 'אני מאמין בכוחות מקומיים וזאת זכות גדולה לעיר אשדוד לארח את הפסטיבל הזה', ועל זה תודה רבה".

לאחר טעימה ממופע המחול רוק-אש שעתיד להתקיים בפסטיבל, ניגש למיקרופון המנהל האמנותי, המנוע מאחורי הפסטיבל, אבי לוי. לוי הציג לכל הבאים את התוכנייה העשירה של הפסטיבל שעתיד להימשך ארבעה ימים. בין הנאומים הופיעו יוסי עטר וקובי אפללו שהצחיק את הקהל: "הרומן שלי עם אשדוד התחיל עם אבי לוי לפני עשר שנים כבר, ואז נהיו לי פתאום שני נגנים מאשדוד ומפיק מאשדוד והכרתי את יוסי עטר המדהים, והרומן הזה הפך לסיפור אהבה ואני מקווה שמתישהו אשדוד גם ירדו על ברך ויתנו לי טבעת". אחרון לגשת למיקרופון היה המפיק האמנותי גדי ביטון, שסיים את רשימת הנאומים בברכת הצלחה. ההשקה הייתה נעימה ועברה ללא כל תקלות, אך גולת הכותרת, הדובדבן שבקצפת אפשר לומר, היה הצגת הבכורה לריקוד העממי שיצר אלעד שטמר לשיר שזכה בארוויזיון הלוא הוא "טוי" של נטע ברזילי. את הריקוד הציגו מספר רקדנים כשבהפתעה גדולה, לקראת סוף הריקוד, אבי לוי הצטרף לרוקדים, החלטה שגרפה מחיאות כפיים גדולות ונעלה את הטקס בחיוך.

פסטיבל אשדודאנס עתיד להתקיים בין התאריכים 30.7 ל-2.8 במוקדים שונים: חוף הקשתות, פארק אשדוד ים, אמפי אשדוד, משכן אשדוד, בית יד לבנים, מונארט מרכז תרבות והיכל הספורט הקריה במקיף ז'. הפסטיבל עתיד לארח ממיטב להקות המחול בארץ ובעולם שישולבו עם מוסיקה משובחת ואמנים מהשורה הראשונה בארץ. בין האומנים שיופיעו בפסטיבל: קובי אפללו, אמיר בניון, רותם כהן, רמי קליינשטיין, טיפקס ועוד. למידע וכרטיסים: 073-3740444.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך