הרב יאשיהו פינטו: "לספר דברים יש עוצמה מדהימה"

על פי עדויות של כמה וכמה חסידים בקהילת "שובה ישראל", נרשמו ישועות וניסים לאלה שקוראים באופן קבוע את חומש ספר דברים, על פי בקשתו של הרב יאשיהו פינטו. הרב פינטו אמר בדרשה שהעביר לקהל חסידיו: "אם אדם היה מבין ויודע את המעלה של ספר דברים, כל אחד היה מחזיק את הספר בכיס, ובכל זמן פנוי היה קורא פסוקים ממנו"

הרב המוערך יאשיהו פינטו, השוהה בימים אלה בארצות הברית ונמצא בקשר מתמיד עם קהל חסידיו הגדול ברחבי העולם, קרא לציבור הרחב לקרוא על בסיס יומי את חומש ספר דברים. הרב חוזר על הדברים הללו בשנה האחרונה פעם אחר פעם בדרשות שהוא מעביר לחסידיו ב"שובה ישראל", ולצד קריאת תהילים על בסיס יומי, אלפי חסידים ברחבי העולם, אכן החלו לקרוא את ספר דברים. חלק מהם אמרו כי לאחר שהחלו בבקשה הזו של הרב פינטו, הם זכו לראות ישועות גדולות. "יש כאלה שזכו לזרע בר-קיימא, יש כאלה שזכו לבשורות מדהימות לגבי מצב בריאותם ויש כאלה שזכו להיכנס תחת חופה וקידושין, לאחר שקראו יום אחר יום את ספר דברים", אומר אחד האנשים הקרובים לרב פינטו.

הרב פינטו הסביר את פשר העניין באחד השיעורים שהעביר: "אם אדם היה מבין ויודע את המעלה של ספר דברים, כל אחד היה מחזיק את הספר בכיס, ובכל זמן פנוי היה קורא פסוקים ממנו. יש בו דברים עצומים ונשגבים. בספר דברים יש 955 פסוקים כנגד 955 שערים בשמיים, וכל פסוק פותח שער אחר. 55 הפסוקים האחרונים הם אלה שהקב"ה פותח אותם והמשמעות של הדברים הללו אדירים ועצומים".

הרב פינטו אמר עוד: "העם היהודי, עם ישראל, עם סגולה, הוא בעיקר עם הספר. אין דבר אשר מאחד ומייחד אותנו, גם את הרחוקים ביותר, מהתורה הקדושה, הספר אשר בו טמון כוחנו כעם. ספר דברים, שהוא משנה תורה, ניתן על ידי משה רבנו אשר ראה שהגלות עומדת להתארך עוד, נתן לעם ישראל את ספר זה, שהוא ממתק את הגלות הזאת ופותח כל דלתות שמיים. הכח העצום של קריאת ספר דברים הוא לבקוע את כל הרקיעים שבשמיים, וכל פסוק פותח שער אחד ועוד שער, ולכן בדור יתום זה מצווה וחובה על כל יהודי להקפיד בכל יום לקרוא מספר משנה תורה, וכך במחזוריות לסיים בכל יום או בכל שבוע, וכל המרבה תבוא עליו ברכה".

עינב בובליל, יוצאת "האח הגדול", היא אחת מאלה שהחלה לקרוא על בסיס יומי את ספר דברים ואמרה כי "מדובר במשהו מדהים, אני זוכה לכך שכל הבקשות שלי נענות. הרב יאשיהו פינטו מכוון אותנו לכיוונים הכי נכונים, ואנחנו עושים זאת באהבה גדולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך