ירון אטיאס כתב מכתב קשה ליו"ר הכנסת אדלשטיין נגד ח"כ עזריה

אטיאס, שבית הדין אישר לעשות לו "שיימינג", ביקר בכנסת ישראל ולאחר הביקור שלח מכתב לאדלשטיין לקרוא אליו את ח"כ רחל עזריה "מכולנו", לאחר שלדבריו התבטאה נגדו באופן מילולי קשה. אטיאס לאדלשטיין: "טרם אפנה לנקיטת הליכים משפטיים".ח"כ עזריה: "ככה בדיוק מתנהג סרבן גט. כל סרבן גט. רק עוד גישור, רק עוד שכנוע. רק עוד קצת תשומת לב, ועוד דרישות"
סרבן הגט מאשדוד הגיע לכנסת ועורר סערה
ירון אטיאס

ירון אטיאס מאשדוד, שסיפורו הפך לסיפור שכל המדינה עוסקת בו, כאשר בית הדין הרבני אישר לעשות לו "שיימינג" עד שיסכים לתת גט לגרושתו והוא מצידו טוען כי ייתן גט לאחר שיקבל משמורת מלאה על ילדיו, פנה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, לאחר שביקר בכנסת ביום שני.

ירון טוען כי במהלך הביקור ח"כ רחל עזריה מסיעת "כולנו", "ערכה מהומה במליאת הכנסת" כשהגיע לביקור בכנסת וכי טענה: "כי אני אדם מסוכן למשפחתי". ירון מבקש מאדלשטיין לטפל בעניין וטוען כי: "טרם אפנה לנקיטת הליכים משפטיים".

 

המכתב ליולי אדלשטיין

ח"כ עזריה בתגובה: הגיע אליי מכתבו של ירון אטיאס ליו״ר הכנסת. ככה בדיוק מתנהג סרבן גט. כל סרבן גט. רק עוד גישור, רק עוד שכנוע. רק עוד קצת תשומת לב, ועוד דרישות. ובעצם המטרה האמתית היא להתעלל בפרודתו בעוד כמה חודשים. סתם כי הוא יכול. בית הדין הרבני פסק חרם ולא בכדי ואף התקשר להודות לי על הניסיון לאכוף אותו גם בכנסת ישראל."

"המטרה האמתית היא להתעלל בפרודתו". ח"כ עזריה. (צילום: ויקיפידה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך