נהג המרוצים אלון דאי אלוף אירופה פתח פער בדרך לאליפות שנייה

דאי מאשדוד, ניצח בכל 4 המרוצים הראשונים של העונה ופתח פער של 19 נקודות מהמקום השני. אלון דאי: ״אני שמח ומתרגש בטירוף על מה שהצלחתי להשיג עד עכשיו".
אלוף אירופה במכוניות מרוץ
אלון דאי.

אלון דאי נהג המירוצים מאשדוד, הוא אלוף אירופה במרוצי נסקאר. דאי כך נראה מסתער על תואר האליפות השני ברציפות. הוא ניצח עד כה בכל 4 המירוצים מפתיחת העונה. הישג שטרם נעשה כמותו. האחרון היה באיטליה ועתה הוא מסתער על המרוץ הבא, באנגליה. דאי פתח פער של 19 נקודות על פני המקום השני, שם נמצא פרדריק גבילון הצרפתי.

אלון דאי: ״אני שמח ומתרגש בטירוף על מה שהצלחתי להשיג עד עכשיו, חייב לציין שבסופו של דבר אני זה שמאחורי ההגה, אבל יש צבא שלם של מכונאים ומהנדסים בקבוצה שלי שבלעדיהם שום דבר מזה לא היה קורה. להגיע למצב שבארבעה מרוצים הראשונים של העונה אני דומיננטי כל כך עם 100% הצלחה באחת הליגות הקשות באירופה זאת עובדה שכל פעם מטריפה אותי שאני חושב על זה, אבל מנסה כמה שפחות להתעסק בעובדה הזאת, ולהתרכז יותר במרוץ הבא ובמטרה הכללית שהיא כמובן להגן על התואר ולזכות באליפות אירופה שוב״.

טבלת הדירוג

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך