סיעת ש"ס תמשיך לתמוך בד"ר לסרי גם בבחירות הקרובות

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, יכול לסמן עוד וי משמעותי לקראת הבחירות לראשות העיר. יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי, הודיע היום כי תנועת ש"ס תמשיך ותתמוך בד"ר לסרי בבחירות הקרובות
סיעת ש"ס תמשיך לתמוך בד"ר לסרי גם בבחירות הקרובות
אריה דרעי וד"ר יחיאל לסרי - צילום: דף הפייסבוק של אריה דרעי

אם מישהו חשב שמערכת הבחירות הקרובה תהיה סוערת ודרמטית יותר מזו הקודמת, הרי שמיום ליום התמונה מתבהרת יותר. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, זכה היום (שלישי) לבשורה פוליטית רבת משמעות, לאחר שנפגש עם יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי. מיד עם סיום הפגישה השר דרעי פרסם הודעה ברורה וחד משמעית: "סיכמתי כעת עם חברי ד"ר יחיאל לסרי, כי תנועת ש"ס תמשיך את השותפות איתו ותמשיך לתמוך בו למען פיתוחה של אשדוד, למען רווחת התושבים ולמען הצלחת ושגשוג העיר גם בעתיד".

מדובר כאמור בבשורה פוליטית משמעותית מאוד, מאחר והיו כאלה במערכת הפוליטית שפיזרו ספינים לחלל האוויר שש"ס כנראה תחפש מועמד אחד לתמוך בו לקראת הבחירות הקרובות. ד"ר לסרי שמר על דומיה סביב העניין הזה, מאחר והבין כבר לפני מספר חודשים כי השר דרעי מתכוון להמשיך ולשלב איתו זרועות לקדנציה שלישית.

למפלגת ש"ס באשדוד הצביעו בבחירות האחרונות 11,940 מבעלי זכות ההצבעה בעיר, והיא הייתה המפלגה הגדולה ביותר בעיר מבחינת כמות המצביעים, עם ארבעה נציגים במועצת העיר. לש"ס קהל מצביעים מגוון, וחוץ מחרדים למפלגה מצביעים גם מסורתיים ואפילו חילוניים.
גם ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם, הצהיר כבר לפני שבועיים כי הוא רואה בד"ר לסרי כמועמד המתאים ביותר להוביל את אשדוד בחמש השנים הבאות, וגם הוא הביע סיפוק רב מההצהרה של השר דרעי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך