מתיחת עור פנים רפוי בעזרת חוטים נספגים

שיטה חדשה המאפשרת העלמת קמטים ועור רפוי באמצעות חוטי אפטוס, ללא צלקות וללא ניתוחים
רופא באשדוד בקופת חולים

שיטת אפטוס פותחה לראשונה כבר לפני כ-20 שנים. אך, לאחרונה חלו כמה חידושים בתחום ופותחו מגוון מוצרים המציעים אפשרויות חדשות למיצוק עור הפנים והגוף. הפטנט של אפטוס הינו שימוש בקרסים המסודרים על החוט בצורה ייחודית. כל קרס הפוך במיקומו לקרס שממולו וכך הם יוצרים סליל לאורך החוט. חידוש זה מאפשר קיבוע טוב יותר מתחת לעור ומאגד כל מקטע ריקמה באיזור שבין הקרסים. תוצאות המתיחה ניכרות כבר מיד לאחר הטיפול. מספר ימים לאחריו איכות העור משתפרת ובד בבד הוא הופך למוצק וחלק יותר. עם הזמן התוצאה משתפרת עוד יותר.

אז יש לנו בשורה: בימים אלה משיקה חברת פרומדיקס בישראל, טיפול חדשני, למתיחת עור פנים רפוי ללא צלקות וללא ניתוח באמצעות חוטי אפטוס. השיטה החדשה מתאימה לנשים הסובלות מקמטים ועור לא אחיד באזור הפנים. חוטי האפטוס מכילים חומצה לקטית ומשפרים את מרקם העור. לחוטי האפטוס זיזים אשר באמצעותם ניתן למשוך את העור הרפוי ובכך למתוח בצורה עדינה את הקמטים.

בנוסף, הטיפול מעודד יצירת קולגן ועל כן התוצאות נשמרות לאורך זמן. יחסית לפרוצדורה המשפרת את פנייך בצורה ניכרת כל כך זמן ההחלמה קצר יחסית והתוצאות יהיו טבעיות ומרשימות יותר מכפי שחשבת. הפשטות היחסית של הטיפול מאפשרת לרופא גמישות רבה. מקרים שבעבר היו נשלחים לחדר ניתוח מטופלים כיום בעזרת אפטוס.

שיטת אפטוס מתאימה גם לנשים וגם לגברים הרוצים לשפר את מראהם החיצוני. הטיפול אינו דורש הרדמה כללית וחתכים כמו והחזרה לחיים הרגילים מתבצעת בתוך מספר ימים.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ובעלת מרפאות לרפואה אסטית, על השיטה: "בטיפול פשוט שמעודד יצירת קולגן, עורך יראה מתוח יותר ורענן יותר. מניסיוני חוטי אפטוס בטוחים ויעילים לשיפור מראה הפנים והטיפול מומלץ מאד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך