צפו: לראשונה בעיר – הריסת הבניינים הוותיקים באשדוד

לראשונה בעיר אשדוד ולאחר ציפייה ארוכה, בשעה זו מתבצעת הריסה של מס' בניינים מהוותיקים שנבנו בעיר, זאת כחלק מפרוייקט בינוי פינוי שמבצע היזם קלוד נחמיאס בעיר אשדוד, באירוע ההיסטורי משתתפים בכירי העירייה והעומד בראשה
חכם סידי - עוד קצת דבש נחנק

לאחר כמעט חמש שנים מאז שאושר הפרויקט הראשון לפינוי בינוי באשדוד, היום מתבצעת לראשונה הריסת מבנים עתיקים שנבנו בעיר בשנים הראשונות שלאחר הקמתה, זאת במסגרת בינוי פינוי שמבצעת חברתו של היזם קלוד נחמיאס, שכבר בנתה בניין אחד כחלק מהתכנית וכעת היא הורסת שלושה בניינים בכדי להתחיל את בנייתו של הבניין השני ברחוב.

התכנית כוללת הריסה של תשעה בניינים ובניה של חמישה מגדלים שכאמור אחד כבר נבנה ואליו יעברו בקרוב חלק מהדיירים שהתגוררו עד לאחרונה ברחוב הדקל ברובע א'.

סך הכל יבנו ברחוב 675 דירות חדשות במקום 150 קיימות, כאשר הפרויקט מהווה ספינת דגל ותקדים לתכניות נוספות שמקודמות על ידי העירייה ויזמים פרטים בכדי לשנות את פניה של הרובעים הוותיקים בעיר אשדוד.

צפו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך