סרבן הגט מאשדוד הגיע לכנסת ועורר סערה

אמש בשעת ערב מאוחרת שמשכן הכנסת כבר היה בשעת דימדומים, הגיע ירון אטיאס האשדודי למשכן הכנסת בעקבות הזמנתו של ח"כ מהליכוד, והצליח לעורר סערה במשכן שגרמה לחברות הכנסת לנטוש את המליאה
ירון אטיאס: "אני מוכן ללכת לכלא למען הילדים שלי"

בית הדין הרבני הפעיל בשבוע שעבר סנקציות חריגות על סרבן הגט מאשדוד ירון אטיאס, אך זה לא הפריע להזמין אותו לכנסת, אתמול הוא נצפה במסדרונות בית המחוקקים הישראלי, ובירור מצד ח"כ רחל עזריה ממפלגת כולנו העלה, לטענתה, כי ח"כ יהודה גליק מהליכוד הוא שככל הנראה אחראי להזמנה השנויה במחלוקת.

עיתון ידיעות אחרונות פרסם הבוקר כי במהלך נאומה דרשה עזריה מחברי וחברות הכנסת לדעת מי אחראי על הזמנתו של סרבן הגט אטיאס, שזכה לביקורת חריפה מצד בית הדין הרבני. לאחר שנענתה בשתיקה, הטיחה את האשמה בח"כ גליק – שמצדו התעלם.

כשעלה גליק לנאום, יצאו במחאה כל חברות הכנסת מהמליאה, ובהן, בין השאר, עזריה, רויטל סוויד, מיכל בירן, מרב בן ארי, נורית קורן, מירב מיכאלי ואיילת נחמיאס ורבין.

בעקבות האירוע פנה יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ליועץ המשפטי של הכנסת, וביקש לבחון דרכים לאסור על כניסתם של סרבני גט למשכן.

צפו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך