מכבי אשדוד לא תשחק מול מכבי ראשל"צ בשני בגלל השביתה

משחק החוץ מול ראשל"צ הועבר לחמישי (20.40, בית מכבי), בתקווה שהשבתת הליגה תיסתיים עד אז. המנהלת הודיעה: "אם השחקנים יתמידו בהתנהלות בלתי אחראית זו, אז לא יהיה מנוס מסיום העונה וביטול כל המשחקים שנותרו".
מכבי אשדוד לא תשחק מול מכבי ראשל"צ בשני בגלל השביתה
שברו את הכלים ולא משחקים (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי אשדוד/באר טוביה, לא תשחק מחר, שני, מול מכבי ראשל"צ כפי שתוכנן תחילה, בגלל שביתה שחקני הכדורסל והשבתת הליגה על ידי מנהלת הליגה בכדורסל. המשחק הועבר לחמישי (20.40, בית מכבי) בתקווה שעד אז יגיעו הצדדים להבנות. המדובר במחזור האחרון שיקבע את המיקומים בפלייאוף העליון.

בהודעה של המנהלת נכתב: מנהלת ליגת ווינר סל דוחה את מחזור המשחקים ה-33 למועד האפשרי האחרון ונותנת סיכוי לשחקנים להפסיק את השביתה הבלתי חוקית והמיותרת עקב ההתנהלות התמוהה והבלתי אחראית של השחקנים ועקב ההודעה על השביתה המיותרת והבלתי חוקית שגורמת נזק גדול לכל ענף הכדורסל, המנהלת מודיעה על דחיית המחזור האחרון של העונה הרגילה, מחזור מספר 33, למועד האחרון האפשרי, יום חמישי הקרוב (24.5)".

"אם השחקנים יתמידו בהתנהלות בלתי אחראית זו, אז לא יהיה מנוס מסיום העונה וביטול כל המשחקים שנותרו, על כל המשתמע מכך.מאחר שתוקף ההסכם בין המנהלת לארגון השחקנים יפוג בתום העונה ומאחר וארגון השחקנים מסרב לקיים משא ומתן בתום לב, המנהלת תקבע כי העונה הבאה תיפתח בכללים שלדעת המנהלת הינם הטובים ביותר לניהול ליגת ווינר סל ולטובת הכדורסל הישראלי.המנהלת מצטערת על הפגיעה הקשה והבלתי מידתית שתיגרם לאוהדי הכדורסל כתוצאה מהתנהגות השחקנים ומתחייבת לעשות ככל שביכולתה למנוע ניסיונות עתידיים לפגוע באוהדי הכדורסל". לשון ההודעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך