מפיקת האירועים מאשדוד שמנסה לשנות את חוקי המשחק

נועה שוסטר, מפיקה ומארגנת אירועים מהעיר, מובילה מגמה חדשה ברמה הארצית עבור לקוחותיה
מפיקת האירועים מאשדוד שמנסה לשנות את חוקי המשחק
צילום: ענת פנחס

בשנים האחרונות תחום הפקת האירועים הולך וצובר תאוצה. אם בעבר הזוג המתחתן או מסיבת יום הולדת חגיגית היו נערכים בין ספק השירות ובין הלקוח היום עניין זה הולך ונעלם לטובת מפיק אירועים מקצועי שסוגר את כל הפינות, ולמעשה הופך למציאות את חלומו של הלקוח.

באשדוד יש מספר מפיקות אירועים (משום מה נדיר למצוא בתחום גברים) כבשנתיים האחרונות נסק כוכבה של נועה שוסטר כמפיקה מובילה. מי שהיתה עד לפני שנתיים מוכרת בעיקר בסביבתה הקרובה ושמה עבר מפה לאוזן, נמצאת כיום בקדמת הבמה בזכות קונספט חדשני לפיו שוסטר אינה מפקיעה אירועים אלא גם מנהלת האירוע. מה ההבדל ומדוע שמה הולך וצובר תאוצה? פנינו לשוסטר עצמה בכדי שתענה.

צילום: ענת פנחס

"הפקת אירוע היא עניין מורכב, ואין זה משנה אם מדובר על חתונה, מסיבת רווקים, אירוע חברה או אירוע נושא. כל הפקה כזו היא עולם ומלואו עבור הלקוח, ולכל אירוע שלי אני מתייחסת כאילו האירוע הוא בשבילי. העניין הוא שמפיקי אירועים מתמקדים בעיקר באירוע ואילו אצלי התפקיד לא מסתיים רק בהפקה עצמה אלא גם בניהול האירוע עצמו. במלים פשוטות: אם ניקח כדוגמה חתונה, אז אני דואגת לכל הפרטים לרבות חוזים, בדיקת הבטחות ומחויבות הספקים לפני ותוך כדי האירוע, בדיקה בזמן אמת שכל שסוכם מתקיים ובקצרה- שקט נפשי לזוג המתחתן".

צילום: ענת פנחס

ביחס למוניטין החיובי שיצא לה בשנים האחרונות בעיר היא מצטנעת: "יש הרבה מפיקים ומפיקות טובים בעיר בפרט ובאזור בכלל. אני חושבת שההצלחה שלי נובעת מכך שאני לא מפחדת מכל תקציב, קטן כגדול, והמטרה שלי תמיד היא להוציא אירוע מהסרטים. זה הכל עניין של ספקים טובים וניהול נכון והלקוח יוצא מרוצה וממליץ בחום".

צילום: ענת פנחס

על הפרק עומדות כבר מספר הפקות בקנה מידה ארצי אלא ששוסטר בינתיים לא ששה לספק פרטים עד שדברים לא יחתמו סופית. רמז לבאות מגיע משלל הסלבס שיוצרים איתה קשר במהלך הפגישה עימה, ותזכרו היכן קראתם לראשונה את שמה כי נדמה שמדובר במטאור חדש בתחום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך