מי תהיה הפרזנטורית של הסוואט סטאר? הצביעו עכשיו

שש מועמדות, שחיות ונושמות ספורט, מתמודדות על התואר "הפרזנטורית של הסוואט סטאר" והבחירה היא שלכם! למי אתם מעניקים את הקול שלכם, הקליקו והצביעו
מי תהיה הפרזנטורית של הסוואט סטאר?
צילומים: אורי קריספין

קמפיין "הפרזנטורית של הסווט סטאר" הושק לפני מספר שבועות ביום אודישן מוצלח, שנערך כמובן במועדון עצמו. צוות השופטים שבחר בקפידה את המועמדות לתואר, מנה את סמנכ"לית הסווט סטאר שרית ביטון-ויזגן, מדריכי הכושר במועדון אוריאן מלול ואלעד אטיאס ואת מפיק הקמפיין, הצלם אורי קריספין.

אז מי תהיה "הפרזנטורית של הסווט סטאר"? זה הזמן להכיר את המתמודדות:

לבנה בן שטרית
לבנה בן שטרית (21), רווקה מאשדוד, לומדת בווינגייט להיות מדריכת כושר. לבנה מכורה לספורט ואוהבת מוזיקה. מהרגע שהתחילה להתאמן ולהיות בכושר, היא ידעה שזה הייעוד והמקצוע שלה בחיים. חלומה הוא לפתוח סטודיו לאימוני נשים. בארון הבגדים שלה יש בגדי ספורט ונעלי ספורט יותר מאשר בגדים, והיא מתאמנת לפחות חמש פעמים בשבוע.

קסם אבן-חן
קסם אבן חן (21) מאשדוד, סטודנטית להנדסת תוכנה במכללת סמי שמעון, חובבת ספינינג וים. קסם מאוד מחוברת לעולם הספורט, ומבחינתה זו דרך חיים. היא מתאמנת בתדירות יום יומית באופן מגוון בין אם זה באירובי, ספינינג או ריצות בשילוב אימוני כוח בחדר הכושר בסווט סטאר. "ספורט מבחינתי זה להציב לעצמי יעדים ולכבוש אותם", היא אומרת. "הספורט נותן לי אדרנלין וגורם לי להרגיש טוב עם עצמי בכל פעם מחדש". הארון שלה מפוצץ בחליפות ספורט, וזו סיבה טובה לצאת להתאמן כשקצת יורדת המוטיבציה. בחצי שנה האחרונה קסם הורידה ממשקלה חמישה קילוגרמים, והיא מתכננת לשמור על הגזרה ולהמשיך לעבוד חזק על החיטוב.

שיראל אבקסיס
שיראל אבקסיס (21) מאשדוד, לומדת להיות מאמנת כושר ורוצה לפתוח סטודיו משלה. היא אוהבת להתאמן ולרקוד, ועולם הספורט הוא חלק בלתי נפרד ממנה. כל בוקר היא לובשת בגדי אימון, ויוצאת להתאמן. היא מספרת שאחרי אימון היא יודעת שהיום שלה יהיה מלא באנרגיות ובהרגשה של סיפוק ענקי. הספורט גרם לה להבין שהיא יכולה להשיג כל מטרה שהיא רוצה בחיים, והיא ממליצה לכל הבנות שרוצות להתחיל להתאמן לא להסתכל על המשקל. "פשוט תסתכלי על עצמך, ותאהבי את מה שאת רואה", היא אומרת. המטרה של שיראל היא להיות קואצ'רית ולהביא ביטחון עצמי לכל אישה באשר היא, ובעזרת השם להוציא ליין של בגדי ספורט במחירים שיתאימו לכולם. ולמי שמתעניין, היא תפוסה חזק.

קרינה חצ'טריאן
קרינה חצ'טריאן (21) מאשדוד, מוכרת ומעצבת חנות באדידס. קרינה רוקדת מגיל שש, ומלבד האהבה לריקוד היא אוהבת לטייל ברחבי הארץ. "ספורט בשבילי זה נפש בריאה בגוף בריא", היא אומרת, "זה מסכם את הכול בצורה הכי טובה. כל החיים עסקתי בספורט, וזה מה שאני אוהבת לעשות יותר מהכול. מנוחה אצל אנשים זה בדרך כלל לשכב ולראות טלוויזיה, ואילו בשבילי זה להתאמן. לא סתם נרשמתי לקמפיין הפרזנטורית, ובחרתי לעבוד בחנות הספורט של אדידס". קרינה מתאמנת שלוש פעמים בשבוע, ואם היה לה יותר זמן, היא הייתה הופכת את מועדון הכושר למקום בילוי יום יומי. חלומות לעתיד? "כרגע הכול פתוח, אבל אני מאמינה שזה יהיה בתחום הספורט".

ענבר מור
ענבר מור (24) מאשדוד, סטודנטית להנדסה כימית עם התמחות בפרמצבטיקה וחומרים ביו רפואיים, מגיעה לתחרות כשהיא מאורסת ומתכוננת ליום המאושר בחייה. היא אוהבת להתאמן, "אבל רק אימונים קשים ששווים את ההשקעה והזמן, כשאני נהיית סגולה ממאמץ אני מתחילה ליהנות", ולרקוד. ענבר רוקדת מגיל שלוש ובכל הסגנונות, אם כי בזמן האחרון זה קורה בעיקר מול המראה מפאת חוסר זמן. "החיבור שלי לעולם הספורט והכושר היה מאז ומתמיד", היא מספרת, "מגיל קטן אני רוקדת ובבית הושרשו הרגלים בריאים של תזונה נכונה וכושר, אך רק בשנה האחרונה נכנסתי לזה חזק והתחייבתי לתהליך עם אימוני Hiit שלוש פעמים בשבוע יחד עם הרמת משקלים נמוכים לחיטוב.

זו אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי בשביל עצמי. החלטתי במקביל להתנקות לחלוטין מפחמימות וסוכרים, והשילוב הזה גרם לי להשיל את חמשת הקילוגרמים המעצבנים האלה שהכי קשה להוריד. גם התחטבתי בטירוף וגם אני מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי מכל הבחינות". ביום יום מעדיפה ענבר ללבוש טייץ ונעלי ספורט על כל ג'ינס שבעולם, ומי שמכיר אותה עדיין לא מבין איך לא נמאס לה מירקות שהם עיקר התזונה שלה. "מה לעשות, זה ממכר", היא צוחקת.

ספיר אלגרבלי
ספיר אלגרבלי (21) מאשדוד, חיילת, משרתת כטכנאית מטוסים בחיל האוויר. חשבון האינסטגרם של ספיר מונה קרוב ל-100 אלף עוקבים, ובזמנה הפנוי היא מדגמנת ועובדת כדיילת אירועים במגרש הכדורסל "מנורה מבטחים" בתל אביב. ספיר אוהבת להתאמן ולשמור על אורח ספורטיבי ובארונה יש קולקציית בגדי כושר נכבדה.

היא חדורת מטרה, ובכל רגע פנוי היא נמצאת על ההליכון. שלא תטעו לרגע, ספיר אוהבת לאכול בלי סוף, ועם תכנית אימונים מסודרת היא שומרת על גוף חטוב במיוחד. לא מזמן היא יצאה ממערכת יחסים ארוכה, וכיום היא לא מחפשת זוגיות. "אני מאמינה שעם הזמן, זה יבוא לבד", היא אומרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך