שלשה ואיבדו את השלישי

שלשה גדולה, שניה וחצי לסיום של יאנג מנהריה השאירה את קבוצתו בליגה עם 76:77 וגרמה לאשדוד לאבד את המקום השלישי. אשדוד עם 4 הפסדים ב-5 משחקים. המחזור האחרון לפני הפלייאוף יהיה בראשל"צ.
שלשה ואיבדו את השלישי
לי עוצר את זיו (צילום: לירון מולדובן)

את המשחק הזה צריך להתחיל שנייה וחצי לסיום. מכבי אשדוד חזרה למשחק בכל הכח לאחר שכבר פיגרה מול נהריה. נותרה שניה וחצי לסיום ואשדוד הובילה 76:74. אבל אז יאנג מנהריה קלע שלשה וסגר סיפור 77:76 לנהריה, שנשארה בליגה. אשדוד מנגד בתקופה לא טובה עם 4 הפסדים ב-5 משחקים ואיבדה את המקום השלישי. הליגה רגילה תסתיים ביום שני במשחק מול ראשל"צ בחוץ.

איש המשחק היה ג'ארד לי. כשהוא נכנס לקראת סוף הרבע השלישי, אשדוד החלה לשחק פנימה והפכה יתרון של נהריה ליתרון שלה. חבל רק שבמשך 28 דקות כמעט לא השתמש בו המאמן בראד גרינברג ואיבד את "הצבע" לנהריה ואולי את המשחק.

איש המשחק לי. (צילום: לירון מולדובן)

נגיע לרבע המכריע, הרביעי. אחרי שנהריה פתחה פער של 9, הצליחה אשדוד לרדת בסיום הרבע השלישי עם הפרש רק של מינוס אחד 55:56. הנרי פתח טוב את הרבע האחרון וביחד עם לוי העלה את "הדולפינים" ליתרון 58:64. הנרי המשיך ובסל גדול קבע 65:68. אבל זיו בשלשה קריטית וסל של וואריק קבע 70:72 לנהריה. לוי  לי והנרי  קבעו 72:75 לאשדוד.  זיו קלע מהקו  והוריד ל-75:74 מהקו, 13 שניות לסיום. לוי נשלח לקו וקלע רק את הראשונה, יאנג סחט את השעון ועם שנייה וחצי לסיום קלע את השלשה של המשחק 76:77. הנרי זרק אחרי הבאזר ובכל מקרה החטיא, 76:77 דרמטי לנהריה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך