"פסטיבל תוצרת הארץ" – רשימת האמנים נחשפת

מארגני פסטיבל תוצרת הארץ, העתיד להתקיים בחודש יולי במספר מוקדים ולאורך חמישה ימים, חושפים את רשימת האמנים העתידים להופיע
"פסטיבל תוצרת הארץ" - רשימת האמנים נחשפת
צילום: דודי חסון

פסטיבל תוצרת הארץ, המתקיים מידי שנה כבר מעל לעשור ומביא לאשדוד את מיטב אמני הארץ, יערך השנה בין ה-23 ל-28 ליולי ויתחלק בין שלושה מוקדים: בית "יד לבנים", המשכן לאומנויות הבמה ואמפי אשדוד. הפסטיבל שנוחל הצלחות וממלא אולמות בכל שנה ושנה לא מספיק להפתיע, להלן ההופעות בסדר אקראי: יובל דיין מארחת את עידן עמדי, מירי מסיקה מארחת את שמעון בוסקילה, איתי לוי, מתי כפי, טברנה תחת כיפת השמיים עם יואב יצחק שיארח את מרגלית צנעני ורגב הוד וההפתעה המסתמנת של השנה: ריטה בהופעה מסיבוב ההופעות המצליח "ניסים שקופים בקיץ" בה תארח את בתה משי קליינשטיין, שותפתה לדואט "קחי לך" שלא מפסיק להתנגן בתחנות הרדיו השונות.

ריטה אשר מאחוריה שלושה עשורים של עשייה ואין ספור הצלחות ותארים, יצאה השנה בסיבוב הופעות המשלב את להיטיה הגדולים והמוכרים לצד שירים מאלבומה החדש "ניסים שקופים". המופע יכלול עיבודים חדשים לשירים המוכרים עליהם אחראיים 12 מוסיקאים מוכשרים כשעל ההפקה המוסיקלית הופקד לא אחר מאשר חבר כנסיית השכל והמפיק עמי רייס. "לצד המוסיקה, עיצוב הבמה יהיה חדשני ומרשים הכולל מסכי לד עליהם תוצג עבודת וידיאו ארט מהאמנותיות והאיכותיות ביותר שנראו על הבמות" נמסר ממחלקת התרבות בעירייה.

"אם האירוע יצליח לפחות כמו בשנים האחרונות – אנו נהיה מרוצים" מסרו מעיריית אשדוד, "זהו פסטיבל מיוחד במינו, הוא מאחד את כל קצוות האוכלוסייה המגוונת ומכסה את כל הטעמים המוסיקליים הקיימים. פסטיבל תוצרת הארץ, 7\23-28, לפרטים נוספים: המשכן לאמנויות הבמה: 08-9568111.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך