הישג מרשים לעובדי בית מכס אשדוד

בית מכס אשדוד זכה במקום השני בתחרות הארצית השנתית ה-26 של האגודה הישראלית לצוותי שיפור ע"ש יהודה ארד ז"ל, בשל הצעתו לשיפור תהליכי איתור, בידוק ושחרור רכבי יבוא של הרשות הפלסטינית

שלושה צוותים ממינהל המכס ברשות המסים זכו בתחרות הארצית השנתית ה-26 של האגודה הישראלית לצוותי שיפור ע"ש יהודה ארד ז"ל, שנערכה ביום חמישי האחרון במכללת אחווה.
בית מכס אשדוד זכה במקום השני בשל הצעתו לשיפור תהליכי איתור, בידוק ושחרור רכבי יבוא של הרשות הפלסטינית. לאור הקשיים שנוצרו בתפעול אופטימלי של איתור הרכבים של הרשות הפלסטינית בתוך נמל אשדוד, בידוק ושחרור רכבי יבוא לרשות הפלסטינאית, החליט הצוות להמליץ על הכנסת טכנולוגיית G.P.S לאיתור רכבים בנמל. המלצה זאת הקטינה זמן האיתור ממספר ימים לאיתור מיידי ואת הפחתת ימי אחסנה מ-90 ימים ל-3 ימים.

בנוסף, הצוות ייעל ופישט את תהליך הבדיקה הביטחונית על ידי הצבת עמדת פיענוח בחדר המכונאים, תוך חסכון בגיוס כח אדם ייעודי, אבחון מדויק של רכבים לבדיקה, ע"י הערכת סיכונים והפחתה בכמות הרכבים הנבדקים, פעולות שהביאו לחיסכון של כמיליון שקל בשנה.
האגודה הישראלית לצוותי שיפור מקדמת ומעודדת פעילות של צוותי שיפור, ומטרת התחרות לתת ביטוי למצוינות האנושית בארגונים. בתחרות משתתפים צוותים הן מהמגזר הציבורי והן מהמגזר העסקי.

ערן יעקב, מנהל רשות המסים ציין כי הזכייה של הצוותים מעידה על המחויבות העמוקה של הרשות לעידוד איכות ומצוינות בארגון, כחלק משגרת העשייה ברשות וכמנוף להישגים. יעקב הודה לצוותים על הכבוד שהנחילו לרשות בעשייה ובזכייה.
אבי ארדיטי, ראש מינהל המכס, הדגיש כי זו הפעם השנייה בה זוכים צוותי המכס במרבית הפרסים האפשריים בתחרות הארצית, דבר המעיד על המחויבות הרבה של מינהל המכס למצוינות ולשיפור תהליכים יום יום שעה שעה. "על כך", אמר ארדיטי, "ראויים לציון כל העובדים שנטלו ונוטלים חלק בשינוי החשוב שעובר הארגון. מערכת שער עולמי עלתה לאחרונה ותעניק ללא ספק, כלים נוספים לשיפור התהליכים ולהטמעת המצוינות בארגון".

בסיום התחרות ציין משה קליימן, יו"ר האגודה הישראלית לצוותי שיפור, כי מינהל המכס ברשות המסים ממשיך את המסורת בזכייה בתחרויות של האגודה ו"שוב ראינו את רשות המסים באה ומציגה עבודות ברמה בינלאומית המוסיפה כבוד כדול לרשות, ישר כוח לכל המנהלים והצוותים בבתי המכס".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך