הניצחון של נטע ברזילי / שי לשבת

תשאלו אותי עם מי אני רוצה לשבת לראיון אינטימי במסעדה שקטה – בר רפאלי או נטע ברזילי? סורי בר...

יש רגעים בודדים ב-70 שנות קיומה של המדינה המהממת שלנו שהמחיצות נופלות, שהוויכוחים לא רלבנטיים, שהפוליטיקה לא מעניינת, שהבעיות הקיומיות נשכחות, שהריכולים ודברי הבלע נקברים עמוק באדמה… רגע כזה התרחש במוצ"ש האחרון, בשתיים לפנות בוקר, עם ההכרזה שנטע ברזילי, הישראלית הכי יפה ואותנטית שיש, ניצחה את האנטישמיות ואת עוכרי ישראל… בזכות התמימות שלה, המראה הייחודי והמדהים וכמובן הקול האלוהי.

אי אפשר להתעלם מכך שנטע היא משהו שונה, ייחודי, שגורם לכולם סביבה להיות מהופנטים. יש כאלה שישר מכוונים למראה שלה, על כך שהיא לא בדיוק הכוכבת האידיאלית שמגיעה עם המידות הנכונות והשמלה הנוצצת. גם המשפט שאמרה עם הזכייה שלה ("תודה שבחרתם במשהו שונה"), הותיר את כולנו סקרנים למה התכוונה – לשיר או למבצעת.

מה שבטוח, נטע היא שונה במובן הטוב של המילה. הניצחון הענק שלה הוא ניצחון וגם תקווה של נערות רבות, שלא בטוחות שהן יכולות לעלות על הבמה ולכבוש את הקהל. גם העובדה שיש לא מעט אנשים שמתאימים להגדרה "הישראלי המכוער", אלה שפגעו בנטע מילדות וגרמו לה להחליף כרית כל לילה רק בגלל שהפכה לרטובה מדמעות התנין שהזילה, מעצים יותר את הניצחון הבלתי נתפס הזה.

כדי להצליח צריך להיות כוכבת במידות 90-60-90? הצחקתם את נטע. האישיות הכובשת שלה, הקוליות שלה, ההבעות המוזרות אך המקסימות, הכיפיות והקלילות, מנצחים כל כוכבת זוהרת, תהיה אשר תהיה. היא גרמה לכולנו (וגם לכל אירופה) ללכת שבי אחריה. תשאלו אותי עם מי אני רוצה לשבת לראיון אינטימי במסעדה שקטה – בר רפאלי או נטע ברזילי? עוד לפני שתסיימו את השאלה אני אבקש את הנייד של נטע. זה ממש לא כוחות. סורי בר…

קחו לדוגמא את השיחה של נטע עם ראש הממשלה, דקות לאחר שהיכתה את אירופה בתדהמה, והוכיחה שאפשר לנצח תחרות כזו אנטי-ציונית ולעיתים אנטי-דמוקרטית, אם בוחרים במבצעת הנכונה ובשיר הנכון. ביבי הרעיף מחמאות על הישראלית הכי פופולרית בימים אלה ואמר לה: "את השגרירה הכי טובה של  ישראל". נטע ענתה במבוכה אופיינית: "לא התכוונתי…".

זוהי בדיוק נטע. חפה מפוזה ומדאווין, לא הגיעה עם אמירות פומפוזיות, ולא דקלמה משפטים באנליים כמו: "אני מתכוונת להביא שלום עולמי…". היא בסך הכל זמרת טובה ועוצמתית שהגיעה לחרוך את הבמה  הגדולה, כפי שבדיוק עשתה במועדונים קטנים במשך כמה וכמה שנים. רק היא והלופר…

ורק בגלל שזוהי נטע, בלי מסיכות ובלי איפור, הניצחון שלה כזה גדול ועצום. למסר שלה יש הרבה יתר עוצמה והוא מאוד פשוט – צריך לתת במה לכל אחד ואחת, ולא משנה המראה או הסגנון שלו. תארו לכם כמה כוכבים חמקו לנו בין הידיים רק בגלל שלא היה להם את הביטחון של נטע לעלות על הבמה הגדולה ולא לראות אף אחד ממטר.

תודה לך נטע על רגעים קטנים-גדולים של אושר לעם היושב בציון…

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך