הזיגזג של גלבר ממשיך – נגד גן ילדים חרדי ולא למשרתי מילואים

מס' שבועות אחרי שנמנעה מהצבעה על הרחבת רובע ז' החרדי, אתמול התנגדה הלן גלבר לאשר הקצאה עבור בניית גן לילדים שמיועד למגזר הדתי חרדי, ושניות לאחר מכן עזבה את מועצת העיר בדיוק כשהחל הדיון על ההטבה הנותנת הנחה בארנונה למשרתי המילואים
אישה חושבת

אמש התקיימה ישיבת מועצת העיר החודשית בבניין העירייה ברובע הסיטי, אך בשונה מהישיבות האחרונות זו התנהלה ברוח טובה וללא קהל רב ביציע, כאשר רוב השיח בין הקואליציה לאופוזיציה התנהל בצורה טובה.

הבשורה הגדולה שיצאה ממועצת העיר אמש היא ההטבה שהוענקה למשרתי המילואים, כאשר ראש העיר העביר את הצעתו למתן הנחה בארנונה של 5 אחוזים עבור אותם משרתים תושבי העיר.

אלא שהתנהלותה של חברת המועצה הלן גלבר המועמדת לראשות העיר, העיבה על ההצלחה בהעברת ההנחה למשרתי המילואים, זאת לאחר ששניות לאחר תחילת הצגת ההצעה וההצבעה עליה היא יצאה בחופזה מאולם המליאה, וחוץ ממנה שנעדרה מההצבעה (דבר שגרם לפלא גדול אצל חברי המועצה) שאר הנוכחים באולם הצביעו בעד ההטבה כולל החרדים.

אך יתרה מזאת, דקות אחדות קודם לכן החליטה הלן גלבר להמשיך בזיגזג אליו הורגלנו בענייני חרדים, ולאחר שנמנעה מהצבעה על הרחבת רובע ז' לפני מספר שבועות, הפעם היא החליטה להתנגד להעברת הקצאת קרקע לבניית גני ילדים עבור עמותת 'מאורות המעיין'.

לאחר שתהתה יחד עם שותפה ראש העיר לשעבר צבי צילקר מדוע מעבירים את ההקצאה הזו, התברר ע"י מ"מ ראש העיר אבי אמסלם כי מי שהקצה את הקרקע עבור החרדים היה דווקא צבי צילקר בכבודו ובעצמו לפני עשר שנים, וכעת היא מגיעה לאישור.

כזכור, לפי כחודש פרסמנו על הדיל שניסתה לעשות גלבר עם החרדים בעניין הרחבת רובע ז', לאחר ששלחה את אנשיה לחברי המועצה והתחייבה להביא את האופוזיציה שתצביע בעד הרחבת הרובע בתמורה להתנגדות של החרדים להעברת הבניה ברובע טו' במועצת העיר, אך הדיל כשל שכן החרדים לא רצו לקחת בו חלק.

פנינו לגב' גלבר במטרה לקבל את תגובה אך זו טרם התקבלה, וכשתתקבל נפרסמה בהקדם, אך חשוב לציין שמפרסומים שונים ברשת הדובר של גלבר מציין כי היא יצאה מהמועצה לאירוע בחירות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך