"יהיה קשה להמשיך בעשייה כי חצי מהדברים העכברים אוכלים"

הגמ"ח של איציק איטח ברחוב מיכלשווילי 30, כמעט ואינו פעיל. הסיבה מכת עכברים שפוגעת במזון שיש שם. מעבר לזה הגמ"ח מתרוקן גם בגלל שנגמרו התרומות. איטח מחכה עתה למקום חלופי שיקבל מהעירייה שהבטיחה לעזור וכן לתרומות נוספות
"יהיה קשה להמשיך בעשייה כי חצי מהדברים העכברים אוכלים"
מחכים למקום חלופי.

זה אחד הגמח"ים הפעילים ביותר באשדוד. אין כמעט אחד שלא מכיר את הגמ"ח של איציק איטח ואת איציק איטח, ברחוב מיכלשוולי 30 בעיר,  שזכה רק השנה בפרס המתנדב, של אשדוד. אבל בתקופה האחרונה הגמ"ח כמעט אינו פעיל. לא מעט אנשים מגיעים לקבל כהרגלם ארוחה, או מזון, להעביר איתו את הימים הקרובים וחוזרים ריקם.

שתי סיבות יש לעניין. הסיבה הראשונה היא…"מכת עכברים" בגמ"ח. במשך החודשיים האחרונים מנסה איטח ועוד אנשים איתו להלחם במכה הזו.  עשו כל דבר שניתן לעשות להלחם במכת העכברים, אבל ללא הועיל. איטח: "אני עושה הכל בכדי לטפל במכה הזו, אבל הם יוצאים שוב מהחורים. עד שנקבל מקום חלופי בעזרת השם, יהיה קשה להמשיך בעשייה כי חצי העכברים אוכלים. כל מה שהעכברים נוגעים אי אפשר לתת לאנשים".

העירייה הבטיחה לעזור.

איציק איטח פנה לעיריית אשדוד לעזרה, העירייה מצידה הבטיחה אכן לעזור בעניין הגמ"ח והוא מצפה עתה למקום שיקבל. הוא מאמין שזה יקרה ומקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר, בכדי שיוכל לעבור לגמ"ח זמני עד שיטפלו כהלכה במכת העכברים ויהיה ניתן לחזור".

הסיבה האחרת היא הגמ"ח שמתרוקן בלי קשר למכת העכברים. לאחרונה התרומות שאיציק איטח הצליח לאסוף למען הגמ"ח, ירדו.מאחר ואין קבלה שוטפת של דברים ממקור קבוע של מצרכים, הרי שאיטח והגמ"ח שלו לא יכולים לעזור כפי שעזרו עד לאחרונה למספר רב של נזקקים, שהם הנפגעים המרכזיים.

רק לאחרונה פנו מספר אנשים שנזקקים לעזרה לגמ"ח ואיטח נתן להם מה שיכול היה ושלח אותם בידיים חצי ריקות. איטח: "קשה לי לשלוח את האנשים האלה ככה בלי לתת להם. אני מכיר כל אחד ואחד מהם. הם מבחינתם זקוקים לעזרה והם מבחינתם רגילים שאני נותן. אני צריך להסביר להם שאין. הלוואי ואוכל לתת הרבה. מי שיכול לסייע אשמח מאוד. זה חשוב. לפעמים מדובר בארוחה שאנשים וילידם קטנים יאכלו או שלא, במשך יום שלם"

למעוניינים לסייע: איציק איטח: 0503884898

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך