חוץ מאשדוד – מחירי הקייטנות בכל הארץ התייקרו

משרד הפנים נלחם ברשויות כדי להוריד את מחירי הקייטנות, אך דווקא עיריית אשדוד היא מהבודדות בארץ שמורידות את המחיר מעבר למה שמבקש המשרד

למרות צו מיוחד שהוציא שר הפנים אריה דרעי שמגביל את מחירי הקייטנות, בחלק מהרשויות מנסים לעכב את הרישום בתקווה שהמחיר יעלה, אך יש רשויות שדווקא מוזילות את המחירים, אחת מהן היא העיר אשדוד.

לפי הצו, רשויות יוכלו לגבות עד 1,150 שקל לשלושה שבועות, שבהם 15 ימי פעילות. בחישוב יומי מדובר על 77 שקל ליום פעילות בקייטנה. עם זאת, מבדיקה ראשונית שערכנו אתמול עולה כי יש כמה רשויות שמוכנות להציע את הקייטנות במחיר שנקבע בצו, ואחרות צפויות להצטרף.

אחת מהן היא אשדוד שם תוצע קייטנה לכל יולי (22 ימי פעילות) ב־950 שקל משעה 07:30 עד 16:00 כולל ארוחת בוקר וצהריים עם פעילויות העשרה. בעירייה יגבו למעשה 43.2 שקל לכל ילד בגיל הגן.

מנכ"ל העירייה אילן בן עדי אמר לידיעות אחרונות בעקבות הפרסום כי "אנחנו מתאמצים ועובדים קשה למען הוזלת יוקר המחיה לתושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך