הגבר החדש – טיפולי אנטי אייג'ינג לא לנשים בלבד!

ניתן להגיד ככלל כי גברים מזדקנים יפה יותר מנשים. שיערם הלבן מקנה מראה "סקסי" ועור הפנים שלהם עבה יותר ועל כן נוטה פחות לקמטוטים. על אף תפיסות אסטטיות שונות של גברים ונשים, אנו עדים בשנים האחרונות לעליה משמעותית במספר הגברים המעוניינים בפתרונות אסטטיים לסממני הגיל.
הגבר החדש - טיפולי אנטי אייג'ינג לא לנשים בלבד!
דר להבית אקרמן - צילום: אסף לוי

בטיפולי אנטי אייגניג לגברים יש לקחת מספר דברים בחשבון- מבנה הפנים ומאפייני העור הגברי. עורם של נשים וגברים שונה לחלוטין. בהתאם לכך, הטיפול צריך להיות שונה ומותאם למאפיינים אלו. לגבר אנו רוצים להקנות מראה הכולל לסת רחבה, לחיים רחבות וגבות שטוחות ואילו אצל נשים נרצה מראה הכולל סנטר צר, לחיים גבוהות ועגולות וגבות מורמות מעלה. על כן, טכניקת ההזרקה והחומרים בהם משתמשים צריכים להיות מותאמים לגברים, ולהעניק להם מראה טבעי ונטול כאבים וזמן החלמה שכן ידוע לכל שגבר חולה/ מנוטרל זאת לא תופעה רצויה.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ובעלת שלוש קליניקות פרטיות לטיפולי עור מציעה במרפאותיה מספר טיפולים ייעודיים לגברים:

בוטוקוס
בוטוקוס נועד לטפל בקמטי ההבעה במצח ולריכוך מראה זועף וכועס. על מנת להילחם בקמטי ההבעה ניתן להזריק בוטוקס וניתן לשקול שילוב של טיפול בחומצה היאלורונית בנוסף לבוטוקס על מנת לשוות לפנים מראה עור חלק.
צריך לקחת בחשבון שלא ניתן (וגם לא בטוח שרצוי) להיפטר לחלוטין מכל הקמטים (לא נורא אם הפנים לא נראים כמו קרש – יש הגיון בכך שהעור יראה הרמוני וטבעי). תדירות ההזרקה הינה בין 4-6 חודשים. יש לציין כי בטיפול בוטוקס מתחילים לראות תוצאות כבר בטיפול הראשון.
מחיר הטיפול לאזור 800 ₪.

רדיאס
טיפול מוביל בישראל ובעולם למילוי קמטים ושחזור נפח שאבד עם השנים. היתרון הענק של רדיאס זה שהוא חומר מילוי המכיל ג'ל יחד עם קלציום ונספג לחלוטין בעור. הרדיאס יכול להרים גם את העור הכבד של הגברים ולהעניק יותר מתיחה ופחות מילוי – כלומר מראה מותאם לגברים. באמצעות רדיאס ניתן למלא שקעים בלחיים ולמתוח את קו הלסת. תוצאות הטיפול נשמרות לאורך זמן ומעניקות מראה צעיר יותר ורענן. כמו כן, מדובר על חומר שקיבל אישור ממשרד הבריאות הישראלי ומה- FDA.
מחיר טיפול – 4,000 ₪ למזרק (של 1.5 סיסי)

אולטרה
טכנולוגיה חדשנית למתיחת קו הלסת והסנטר אשר מאושרת ע"י ה-FDA. הטכנולוגיה הגיעה לא מזמן לישראל, אחרי שבארה"ב הפכה לפופולרית יותר ויותר בזכות היותה מחד גיסה יעילה מאד ונטולת כאב, ומאידך גיסא ללא תופעות לוואי. מדובר בקרני אולטרסאונד, (שבניגוד ללייזר) מצליחות לחדור לעומק ולייצר חימום מקומי בשכבת רקמת החיבור אשר מתחת לעור- וכן זה ללא כאב וללא פצעיה של שכבת העור החיצונית. כך שבעצם מיד לאחר הטיפול אין כל סימנים על פני העור. החימום העמוק מתניע תהליך של ייצור קולגן חדש בעור ומתחת לעור ובכך מצליח לייצר מתיחה של השכבות העמוקות יותר והמשמעותית יותר. תוצאות הטיפול מתחילות להראות מיד לאחריו אולם עד לקבלת התוצאה הסופית לוקח בין 3-5 חודשים. התוצאות נשמרות למשך שנתיים ולעיתים יותר (תלוי בגיל ובמצב העור).

עלות הטיפול באופן חד פעמי : 7000 שח

טיפול ע"י חומצה היאלורונית משודרגת שנקראת סקינבוסטר (SKINBOOSTERS)
מדובר בחומצה היאלורונית מתקדמת אשר מורכבת מחלקיקים זעירים ומשמשת למתיחה ולמיצוק ולהחדרת לחות עמוקה לעור. בניגוד לחומצה היאלורונית הרגילה שמיועדת להחזיר נפח- החומר הזה מוזרק בטכניקה ייחודית בו מפזרים כמויות זעירות של חומר על פני כל שטח הטיפול ולא לקמט ספציפי. מכיוון שהחומר מיוצב מבחינה ביוכימית התוצאה נשמרת למשך זמן ארוך ביותר. חומר זה מאושר ע"י ה-FDA. הטיפול גורם למראה עור מוצק יותר, משפר מרקם וקמטוטים באזור מסוים כגון: פנים, צוואר, מחשוף ועוד. כמו כן, הטיפול מעודד את העור לייצר קולגן חדש. נוסחה זו מבטיחה תוצאה טבעית ולזמן ממושך. מדובר בטיפול פשוט ללא תופעות לוואי משמעתיות. תוצאת הטיפול ניכרת לעין לאחר חודש עד חודשיים מהטיפול.

מחיר טיפול – 3,500 ₪ הכולל 2 מזרקי סקינבוסטר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך