הבית עלה באש והדיירת הקשישה נותרה חסרת כל

העלויות של התיקון מגיעות לפחות ל-35 אלף שקלים ולקשישה אין כסף לתיקון הזה והיא זקוקה לעזרה. השריפה פרצה בגלל שהקשישה הדליקה נר לראש חודש. למזלה היא יצא מהבית כשהשריפה פרצה. 0584461718 מאור, למעוניינים לעזור.
כבאיות בפעולה
צילום ארכיון: דוברות כיבוי אש

ביום שלישי, עלה בית ברחוב אח"י אילת באשדוד באש. עתה מסתבר כי האישה שחיה בדירה, קשישה בת 70, נותרה חסרת כל ולא יכולה לשפץ את הבית ולהחזירו למצב שיהיה ניתן לחזור לחיות בו. האישה הקשישה עדיין חיה בדירה בגלל העלויות ולכן היא חייבת שיעזרו לה במהירות, כי המקום הפך לבלתי אפשרי להתגורר בו.

מה שקרה הוא שהאישה הדליקה נר לכבוד ראש החודש ויצאה מביתה. בגלל הרוח הנר הדליק את הווילונות וגרם גם לפיצוץ המזגן. המזל הוא שהיא לא הייתה בדירה. לאחר בדיקה נודע לנכדה שמנסה לעזור לה, כי העלויות הן של כ-35 אלף שקלים. מאחר ואין ביטוח, רק על תיקוני החשמל היא תצטרך לשלם 18 אלף שקלים ובסך הכל על כל הבית כולל שיפוץ וצבע 35 אלף שקלים ולקשישה אין את הכסף הזה.

למעוניינים לעזור ניתן לפנות לטלפון: 0584461718 מאור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך