מקיף ו' על מדים ליום אחד

מקיף ו' הפגיש את תלמידיו עם חיילים וקציני צבא, כחלק מתהליך ההיכרות עם המערכת הצבאית ולפני קבלת צו ראשון
מקיף ו' על מדים ליום אחד

בית הספר התיכון מקיף ו' לבש מדים ליום אחד! היה זה לקראת ובמהלך ביקור של נציגי משרד הביטחון והצבא בבית הספר, במסגרת פעילות חינוכית משותפת עם המערכת הצבאית. "השבוע, במסגרת תכניות חינוכיות-חברתיות לרגל 70 שנים למדינת ישראל, קיימנו פעילות משותפת עם משרד הביטחון ואירחנו בכבוד רב נציגים מצבא ההגנה לישראל, קצינים וחיילים, נציגים של משרד הביטחון ולהקה צבאית" אומרת ד"ר רונית טאוב, מנהלת בית הספר מקיף ו', ומשבחת את הארגון ואת התלמידים אשר גילו עניין רב במפגש המסקרן.

גב' רונית מויאל, הרכזת החברתית של בית הספר האחראית על תכניות בית הספר לחינוך החברתי-ערכי ומי שעמלה על יצירת המפגש החינוכי עם משרד הביטחון, ציינה אף היא את ההקשבה הרבה והעניין שמצאו התלמידים בפעילות ושבחה את האורחים על הערך המוסף שהם מעניקים לתלמידי בית הספר במפגשים אלה.

הקשר בין מערכת החינוך העל יסודי לגורמי צבא מתקיים כל השנה ובכל פעם שכבות הגיל הרלוונטיות מארחים או יוצאים לביקור באתרים או במסגרות צבאיות. המטרה כמובן היא לאפשר לתלמידים הכרות טובה יותר עם הצבא ועם ערכיו ובעיקר להקל עליהם בבחירה לשירות משמעותי יותר. על כך אומרת גב' הילה גרשטיין, רכזת השכבה, כי הפעילות הותירה חותם על התלמידים ולכדה את תשומת ליבם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך