מאבדת גובה. עוד הפסד למכבי אשדוד 76:82 מול אילת

הפועל "פתאל" אילת האריכה את רצף ניצחונות הבית שלה עם 76:82 דרמטי על חשבונה של מכבי אשדוד/באר טוביה שמאבדת גובה במשחקים האחרונים. בארבעה משחקים נוצחה 3 פעמים..
מאבדת גובה. עוד הפסד למכבי אשדוד 76:82 מול אילת
נמרוד לוי לא מוותר. זה לא צלח לאשדוד (צילום: פרנסיסקו די סטסיו)

מכבי אשדוד/באר טוביה מאבדת גובה. הפסד שלישי בארבעת המשחקים אחרונים. באשדוד חששו מהרגע הזה של אחרי המומנטום המצוין שהיה להם בליגה, 9 ניצחונות רצופים. מאז כאמור 4 משחקים עם ניצחון אחד. הפעם עוד הפסד מול אילת בחוץ 76:82, במותחן לא קטן בסיום.

טרדוול ורוזפלט קלעו את שני הסלים הראשונים של המארחת, צ'וברביץ' הגיב בצד השני ושלשה של לונג קבעה 4:5 לאשדוד. בהובלת שמחון המצוין ובורדיון ברחה אילת ליתרון 9:20. עד 15:23 לאילת ברבע הראשון. המומנטום החליף ידיים בתחילת הרבע השני בזכות המחליפים של ברד גרינברג. מקאולי סגר ריצת 4:16. הנרי הוליך מתפרצות נהדרות שהסתיימו בדאנק של לוי ושלשה של לונג, 33:42. שמחון החל ריצת 0:8 ובמחצית רק 41:42 לאשדוד.

טרדוול קולע מעל צ'וברביץ' (צילום: פרנסיסקו די סטסיו)

בורדיון הוביל ריצת 0:6 ברבע השלישי. אשדוד חזרה ללכת פנימה אל לי היעיל וסל של לוי שוב השווה, אבל בורדיון החזיר את ההולכה, 53:55. סלים של קיצ'ן ורוזפלט בצבע הפכו ל-58:61 לאילת לקראת הרבע האחרון.  גריפין העלה את הפער ל-64:71.  לוי המצוין שמר את המשחק פתוח בסל ופאול.  המארחים שוב הגיעו לקצה שעון ה-24 ושמחון נתקע עם זריקה קשה, אבל לונג החטיא ליי אפ ובורדיון הכפיל את הפער מהקו, 76:80. גריפין חטף כדור, בזבז כמה שניות ומצא את שמחון לסל שקבע את תוצאת הסיום, 76:82.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך