בובי מילבסקי יגיע לארץ ביוני

איתו עשוי להגיע גם עוזרו, רוברט סטוינובסקי, שעובד איתו יחד מאז 2012. מילבסקי כבר לומד את הקבוצה ומתכנן את העונה הבאה. מילבסקי: "יש לנו עוד הרבה זמן לבנות את הקבוצה. נחזק אותה על פי הצורך".
מאמן חדש למ.ס אשדוד: בלם העבר בלגויה (בובי) מילבסקי
מחכים לו ביוני

בובי מלבסקי, מאמנה המקדוני של מ.ס אשדוד, יגיע ארצה במהלך חודש יוני. מילבסקי עשוי שלא להגיע לבדו ואיתו יגיע גם עוזרו רוברט סטוינובסקי. השניים עובדים יחד מאז שנת 2012.

מילבסקי כבר עובד. אומנם הוא יגיע ביוני וישב עם ראשי הקבוצה, אבל הוא כבר צפוי להביא להם רשימת שחקנים וכן תוכנית עבודה עליה הוא עובד. הוא יצטרך להחליט לגבי המושאלים שיגיעו לקבוצה וכן על מספר שחקנים ששיחקו באשדוד וחזרו לקבוצותיהם, כמו שחר פיבן, דור ז'אן ובעיקר יגור פיליפנקה הבלם, שעשה עונה טובה.

מילבסקי אמר בעניין: "יש לנו עוד הרבה זמן לבנות את הקבוצה. נחזק אותה על פי הצורך. יש לי זמן להכיר את הקבוצה, אבל אני מחכה כבר לחזור למ.ס ולעבוד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך