מכבי אשדוד רוצה לחזור לנצח

אחרי 2 הפסדים בשלושה משחקים, רוצה מכבי אשדוד לחזור לנצח. הפועל "פתאל" אילת תנסה להאריך ביום שני, את רצף ניצחונות הבית שלה מול מכבי אשדוד/באר טוביה, שהפסידה בארבעת ביקוריה האחרונים בעיר (19:05, SPORT5)
שחקני אשדוד בכחול
מהעונה הבאה יהנו מזה גם נשים בחינם. (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי אשדוד/באר טוביה רוצה לחזור לנצח. לאחר שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים, אשדוד תצטרך לעשות את זה באילת, ביום שני, שם נוצחה בכל ארבעת המשחקים האחרונים כשהגיעה לעיר הדרומית.

שתי קבוצות שכבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון ונאבקות על שיפור המיקום עד סיום העונה הרגילה ייפגשו מחר (שני) בהיכל בגין, שם תארח הפועל "פתאל" אילת המקומית את מכבי אשדוד/באר טוביה (19:05, שידור משולב בערוץ SPORT5, שופטים: דוד רומנו, פיני רימון, גיא סימאני).

מכבי אשדוד נוצחה בהיכל הקריה לראשונה אחרי כחצי שנה, 72:71 להפועל "SP מצר" ת"א. "הדולפינים" התקשו לאורך כל המשחק, אבל ברבע האחרון הצליחו להפוך את התוצאה ולקחת את היתרון, לפני ששני סלים של אדריאן בנקס ואיבוד של קמרון לונג הכריעו את ההתמודדות. נמרוד לוי (20 נקודות ו-13 ריבאונדים) וסק הנרי (16 נקודות ו-11 אסיסטים) בלט.

אחרי רצף שיא של תשעה ניצחונות, ספגה מכבי אשדוד שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים. בשני המשחקים האלו היא נעצרה על 68.0 נקודות, 8.0 שלשות בלבד ב-26% ומדד 77.0. רק פעמיים העונה רשמה הקבוצה של ברד גרינברג רצפי הפסדים בליגה: ארבעה בסיבוב הראשון ושניים בסיבוב השני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך