נמל אשדוד: חזרו לעבוד וממתינים להחלטת בית המשפט

בתום דיון של למעלה מ-4 שעות שנערך עד לשעות הבוקר המוקדמות, קבע הרכב שופטים מבית הדין הארצי לעבודה, בראשות סגן הנשיאה השופט אילן איטח, להמתין עם פרסום ההחלטות בעניין ביזיון בית המשפט ובעניין הצווים בנמלי אשדוד. העבודה חזרה לסדרה ובוועדים מחכים להחלטה.
נמל אשדוד

העבודה בנמל חזרה לסדרה, לאחר השביתה שהייתה בימים האחרונים. המצב כרגע, הוא שהוועדים מחכים להחלטת בית המשפט לענייניי עבודה בנוגע לביזויו ולקנסות שהם קיבלו באופן אישי. כזכור המשטרה חיפשה אותם לאחר שבית המשפט הוציא צווי הבאה מאחר ולא הגיעו לדיון בנושא השביתה.

החלטה בעניין הביזיון והקנסות שיוטלו על מנת שהביזיון יופסק – תישלח לצדדים בהמשך. לגבי הוצאות המשפט עבור הדיון ביום שישי – בסכומים שבין 20,000 ל-80,000 שקלים, ובגין הדיון שהתקיים במוצאי שבת – בית הדין ישמע את טיעוני העובדים בדיון שיתקיים ביום שלישי (15 במאי) בשעה 18:00.

לפני כניסת השבת התייצבו ראשי הוועדים בנמל אשדוד בתחנת המשטרה והפקידו ערבות של 20 אלף שקל, לאחר שבית הדין הארצי לעבודה הטיל עליהם קנס אישי של 80,000 שקל. הקנס הגבוה יותר הוטל על ראשי הוועדים בנמל אשדוד עקב העובדה שהמשטרה חיפשה אחריהם כמעט יומיים. לפי הפסיקה של בית הדין הם ישלמו הוצאות אישיות לקופת המדינה בסך 50,000 שקל ועוד 30,000 אלף שקל להנהלת נמל אשדוד.

עם זאת, כאשר הסגירה עצמה למשטרה יו"ר ועד מינהל בנמל אשדוד, מיכל לוגסי, היא פנתה בהודעה קולית לעובדים ובקולה אמרה כי היא הפקידה את הערבות על סך 20 אלף שקל "באהבה", אך לגבי הקנס האישי על סך 80 אלף שקל "עוד נדבר", כיוון שלראייתה העלמותה של ראשי הוועדים הוא מהלך שנועד "לשמור על הנמל שהעובדים בנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך