דיווח על מכת גניבות ופריצות של בני מיעוטים לוילות באשדוד

דיווחים רבים הגיעו למערכת האתר על כך שבמהלך השבוע האחרון ובעיקר בסופו, בוצעו מס' פריצות וגניבות לבתים פרטיים בעיר, המשטרה משתמשת במחסומים מדי לילה במטרה למנוע מהגנבים להגיע לעיר
פריצה

במהלך סוף השבוע האחרון התקבלו מספר דיווחים על גל פריצות וגנבות למספר גבוה יחסית של בתים פרטיים באשדוד, ממידע שהגיע למערכת האתר עולה כי בימים האחרונים התבצעו מס' פריצות לבתים פרטיים ברובעים ה' – ו'.

על פי אותם דיווחים מדובר בבני מיעוטים שביצעו פריצות מתוכננות ומתוחכמות, כשבידם מיכשור מיוחד המאפשר להם להתגבר על מכשולים דיגיטלים כגון אזעקות חכמות ועוד ולאפשר להם לבצע גניבות בשקט יחסי.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שניסיונות פריצה מרובים מתבצעים בתקופה כה קצרה, ובשנים האחרונות מתרבים הגניבות ונסיונות הפריצה בעיקר על ידי תושבי הפזורה הבדואית בישובי הנגב.

לאחרונה סיגלה לה משטרת אשדוד להקים מחסום באחת מהיצירות והכניסות לאשדוד מדי ערב, זאת במטרה לנסות ולמנוע את הפריצות לבתי התושבים, אך מתברר שלא תמיד זה עובד, ובמשטרה יקוו למצא פתרון אחר לבעיה הסבוכה והמוכרת הזו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך