״אשתי רוצה לשלול ממני את זכות האבהות על ילדיי״

ירין אטיאס מאשדוד, שבית הדין הרבני התיר לעשות לו ״שיימינג״ בגלל סרבנות גט, ענה בפוסט משלו.

ירון אטיאס מאשדוד, החליט לספר גם את הצד שלו. לאחר שבית הדין הרבני הורה לעשות לו ״שיימינג״ ולפרסם את שמו ותמונתו בגלל סרבנות לתת גט, פירסם אטיאס פוסט שמביא את הצד שלו.

הפוסט:

מה אדם מוכן לעשות למען ילדיו?
לתת להם את כל העולם.
ואני, מוכן אפילו לוותר על החופש שלי למענם.

אל תטעו, אינני סרבן גט.

למעשה הסכמתי גם אתמול לתת גט לאשתי מזל אטיאס, אלא שהיא מבקשת להמשיך ולשלוט בי גם לאחר הגירושין בעקשנותה לשלול ממני את זכות האבהות על ילדיי.

מזה קרוב לשנתיים שאשתי בחרה להרוס את חיי, ולהרחיק אותי מילדיי. חיי הפכו לגיהינום, כיוון שאיננה מסוגלת להבין שהחופש שלה, לא כולל הרחקה של אביהם מחייהם.

בשיתוף פעולה מחריד ומפלה של רשויות הרווחה והחוק היא הגישה נגדי תלונות שווא (23 תלונות, שנסגרו כולן, פרט לאחת שתיסגר בהקדם), הרחיקה אותי מהישוב בו התגוררנו, ומהזכות לגדל את ילדינו, לחנכם ולהיות שותף בעולמם.

במשך שנים הייתי עקר הבית וההורה המרכזי בחיי הילדים שלנו, תוך עיכוב התקדמותי המקצועית לטובת הקריירה שלה.
הייתי ההורה הכי מסור לילדים שלי, הם עבורי כל העולם כולו. אולם הרשויות קבעו שטובת הילדים להתגורר עם אמם, אפילו אם הילדים מבקשים אחרת – כי היא אשה ואני גבר.

עשיתי כל שניתן לדמיין בשנתיים האחרונות בכדי להביא את אשתי להסכמה ולפשרה. חברים ומתווכים הגישו מטעמי אינספור בקשות ופעולות פשרה בכדי להביא את הקשר בינינו למצב תקין המאפשר הורות משותפת לטובת הילדים.

אבל אישתי מסרבת לכל הצעת פשרה או תיאום הורי עבור ילדינו, היא רוצה להרחיק אותי מחייה, אבל גם מחייהם.

חיי לא שווים דבר ללא הילדים שלי במרכזם.

כפי שהצהרתי בדיון האחרון, אינני חפץ בגירושין, אבל אני מוכן בצער בכל רגע להשלים את הליך הגירושין ולתת לה את כל מבוקשה, לרבות גט כשר, לו רק תאפשר לי את הזכות הבסיסית ביותר לכל אדם והורה – הסכמה לביטול הרחקתי ומשמורת והורות משותפת על ילדינו.

אשתי ובית הדין דחו את הצעתי ההוגנת והאנושית, לא הקשיבו לתחינה שלי, וקבעו שחיי אבות בישראל יכולים להיות הפקר וטובת הילדים איננה שיקול חשוב.

אני מודה לכל אלו שנותנים ביממה האחרונה חיבוק לאישתי.

תנו לה חיבוק גדול, מכל הלב, אולי כך גם ליבה קצת יתרחב, ונצליח ביחד להקים עולם טוב יותר עבור ילדינו.

אבות יקרים, תנו חיבוק לילדכם ותשירו להם בכוונה שלמה:

ואבא כאן תמיד
לחבק ולשמור אותך,
עד סוף העולם אנ׳לא עוזב אותך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך