תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 11/05/18 ועד 17/05/18
תמונת מזלות

טלה:

שבוע חיובי במהותו ניצב בפתח ורבים מבני מזל טלה נדרשים ללמוד ולקחת קצת זמן ומקום לעצמם וזאת על מנת שתוכלו לקדם מהלכים שיש בכוחם להעניק תחושת ההגשמה והסיפוק מעשייתכם. שימוש נכון בכריזמה שבה ניחנתם ובקסם האישי שלכם יעזרו לכם להניע את גלגלי השינוי לו אתם מצפים. בבית: חוסר סבלנות כלפי בני הבית, בן הזוג או הילדים, עשוי להוביל למלחמת כוחות שאין בה כל תכלית. ההבנה שלעיתים כדי יותר להיות חכם מאשר מצודק, תאפשר לכם להימנע ממצבים לא נעימים. בעבודה: יוזמה נחישות וסמכותיות הם מילות המפתח של שבוע זה. פרויקט או עשייה שבה התחלתם בשבועות שחלפו, נושאים פרי חיובי שמעיד שלמרות הקשיים אתם מסוגלים להניע תהליכים שיאפשרו לכם לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. יחד עם זאת נטייתכם להתרגז בקלות, להידלק מהר ולצאת מהכלים, עשויה ליצור עיכובים שהם אינם כורך המציאות. כדי להימנע מכך יהיה עליכם ללמוד את כוחו של האיפוק. זוגיות: השגרה שהזדחלה לזוגיותכם צובעת אותה באפור. תהליך זה יוצר תחושה של סתמיות וחוסר חשק. מהמקום הזה הדרך למשבר קצרה ביותר. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם ליצור מרחב שיחה עם בן הזוג ולהעלות לדיון את כל אשר יושב על לבכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הבחירה החופשית, היא כוח אנושי ייחודי, המאפשרת למשתמש בו כראוי, למצות את החיים באופן מלא. שימוש נכון בבחירה החופשית מביא יופי ושלמות לעולם. ניצול לרעה של הבחירה החופשית מביא להרס ולחורבן.

שור:

רבים מבני מזל שור עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם, תזכו להשפיע לטובה על גורלכם. בעבודה: הלחץ בו אתם נתונים גובר. רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או בפרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: הפן הרומנטי והמיני שלכם הולך וכהה. הגיע הזמן שתיקחו אחריות על החלק שלכם בקלקולים הנמצאים בזוגיותכם. התייחסות רצינית לנושא תניע מהלכים חיוביים שישפרו את האווירה הקיימת. חופשה קצרה עולה על הפרק, מומלץ לנצל את החופשה לצבירת כוחות ולחידוש אנרגיות הן מבחינה זוגית והן מבחינה אישית. שבוע טוב ואלוהים אתכם!! טיפ לשבוע טוב יותר: להימנע מהססנות יתר ודחיינות שמונעים מכם לרוץ קדימה. העניקו לעצמכם קצת יותק קרדיט ואמונה פנימית ובעזרת השם יתחולל בחיים שינוי מבורך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "מטרתם של החיים איננה לסבול. המשימה שלנו היא לצמוח ולהשפיע על העולם בכל הזדמנות שיש לנו לעשות זאת. קחו בחשבון, שתמיד יהיו לנו קשיים שונים בדרך. אין אנו יכולים לשנות את העובדה הזו. מה שכן ניתן לשנות, זה את הגישה שלנו כלפיהם. האם נבחר להתייחס אל הקשיים הללו כאל מטרד, או כאל מסר שמגיע אלינו היישר מהקב"ה? כדאי לנו לנצל את הקשיים הללו ולהפוך אותם לכלי, שיעזור לנו לצמוח ולהתחזק." (הרב ברג)

תאומים:

המוטיב המרכזי השבוע יהיה הצורך בלקיחת אחריות על איך שהחיים שלכם נראים. חשוב שתדעו שאיכות חייכם תלויה אך ורק בכם ובאופן בו תבחרו לממש את הפוטנציאל האישי שטמון בכם. הבנה זו היא הכרחית ליצירת השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. במידה ותשכילו להתמודד בעוז אל מול הפחדים והחששות שמלווים אתכם ומעכבים אתכם מלקום ולעשות את הדבר הנכון לא תצטערו.

מפגש עם דמות סמכותית מפיח בלבכם תחושה מחודשת של ביטחון בעצמכם. עבודה: דווקא בתקופה הזו שהכול רוגש מסביב, זהו זמן טוב להתברג במערכת ולהתחיל לממש ולהוביל רעיון חדש או גישה חדשה בתחום העבודה והקריירה. עליכם לדעת שהדבר יצריך מכם המון נחישות, אמונה, אסרטיביות והתמדה. לאלו מכם שיגדילו ראש ושיתעקשו לא לוותר לעצמם צפוי שינוי לטובה. בית וזוגיות: נושאים בעלי זיקה כספית שקשורים בכלכלת הבית, ברכישה גדולה ובחוסנכם הכלכלי יוצרים חיץ רגשי בניכם לבין בן הזוג. נכונות להקשבה, חשיבה בוגרת, סבלנות ודחיית סיפוקים, יסייעו בידכם להימנע מריחוק מיותר. לאלו מכם שבחרו להירשם למסלול של למידה והעשרה כדי לדעת שהזרעים שאתם שותלים היום, הם הפירות של מחר… ושהזורעים בדמעה ב"ה ברינה יקצורו. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: הדרך היעילה ביותר להפוך לאהוב, היא להעניק לאחרים. כשאתה נותן הנאה פיסית, חומרית, רוחנית, רגשית – שלא על מנת לקבל תמורה – אתה מקבל בתמורה אהבה.

סרטן:

השבוע יש להתנהל במתינות ולהימנע מחיפזון שעשוי להגיע כתוצאה מכעס וחוסר סבלנות. המוטיב שמלווה אתכם בשבוע זה הוא צורך בתיכנון תוכניות לגבי העתיד אצל חלקכם מדובר מבחינה זוגיות ואצל חלקכם מבחינה כלכלית ויש כאלו שגם וגם. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית\אישית או מקצועית מעסיקות אתכם ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת יותר ביטחון ועניין . כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים, מומלץ לכם לבצע שני דברים, האחד: לפנות לייעוץ, הכוונה או הדרכה של איש מקצוע שיעזור יכוון. ואילו הדבר השני שעליכם לעשות הוא להתמסר לנושא שמולו אתם ניצבים מתוך מקום של אמונה ומנקודת מבט שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את כול הדרוש כדי להחיל כול שינוי שאמור להיכנס לחייכם. בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם. אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר להיכנס לוויכוחים מיותרים. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמיתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

אריה:

רבים מהאריות מצויים בלבטים שמצבים אותם במקום בו עליהם לקבל החלטות שעונות על השאלה לאן פנינו מועדדות? או לאן ממשיכים מכאן? למרות שאביב בחוץ זהו שבוע אפרורי בעבורכם. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, אל תסתפקו ברמה הנוכחית שלכם. חפשו דרכים נוספות וכיוונים חדשים למיצוי ולצמיחה. עליכם לזכור כי החיים הם עסק רציני, לכן התארגנו וסדרו את הזמן שלכם, כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר. למחפשי הבעבודה: שבוע טוב לבחון את האופציות שעומדות בפינכם למיצאת עבודה. כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו"ל עולים על הפרק. זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על לבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא לשינוי המתבקש.

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

בתולה:

השבוע הניצב בפתחם של בני מזל בתולה מביא עמו משב רוח מרענן של אופטימיות. נושא או עשייה שלקחתם על עצמכם לבצע מקבל תפנית חיובית וכעת אתם חשים בשלים יותר ומוכנים יותר לקדם את עצמכם לעבר המטרה שהצבתם בפניכם. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר. בעבודה: לאחר תקופה לא ברורה שהמאפיין העיקרי שבה יהיה בלבול וחוסר מוטיבציה אתם מוצאים את עצמכם פתוחים יותר לקבל והדבר מאפשר לכם לזרום עם התהליכים שמתרחשים סביבכם. זהו שבוע טוב להוביל ולקחת אחריות. בזוגיות: מצפים מכם ליותר. יתכן שבן זוגכם צודק וזה קצת מלחיץ אתכם – אל חשש, היו נכונים לתת ולהקשיב. אם רק תרצו אתם מסוגלים ליותר גם בתחום זה. טיפ לשבוע טוב יותר: היזהרו ממצבים העלולים להיגרר או לגרור אתכם לדבר לשון הרע והימנעו מהם עוד לפני שהם נוצרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: האלוקים ברא את התסכול על מנת להמריץ אותנו להגשים משהו בחיינו. השתמשו בתסכול כמנוף לצמיחה.

מאזניים:

צורך בהתקדמות ועליית שלב. השבוע אין לכם הרבה חשק לשמוח ועייפות נפשית מקשה עליכם לחייך באמת. תקופה של שינויים עומדת בפתח. מעבר ממקום למקום, מעבודה לעבודה, מדירה לדירה או שינוי דעה או גישה אמור, ליצור בעבורכם שינוי מבורך. אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיע העת לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים – הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו, שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע טוב, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

עקרב:

נושא מעיק מקבל תפנית חיובית ועזרה שמגיע, מאפשרת לכם לקחת קצת אוויר. לאחרונה אינכם שבעי רצון מהתוצאות שהשגתם לגבי נושא כזה או אחר בחייכם, והדבר יוצר כעס/מרמור בלבבכם. הדבר נובע בעיקר משום שאתם בוחרים להתמקד במה שאין לכם במקום במה שיש לכם. בדיקה עניינית של הדברים תצביע על כך שלמרות התחושות אותן אתם חווים כעת, מצבכם הכללי בסדר ומספר מהלכים פשוטים יאפשרו לכם לצאת מהפלונטר בו אתם מצויים. בעבודה: אינכם מביאים לידי ביטוי את היכולות האמיתיות שלכם ואתם בוחרים להסתפק באפרוריות שגרתית שאינה מאפיינת אתכם. כדאי שתדעו שיש מי שבוחן אתכם וקצת יוזמה מצידכם עשויה להביא לידי האצה במהלכים הקשורים לקריירה שלכם. לפנויים: מצד אחד אתם כמהים לזוגיות ונמאס לכם להיות לבד אך מצד שני הפרטיות שלכם חשובה לכם וקשה לכם להכניס מישהו לתוך חייכם המבולגנים. עליכם לזכור שאין חצי הריון ועד שלא תגיעו לשלמות עם עצמכם תתקשו למצוא את שלוות הנפש שתוביל לזוגיות בונה. לנישואין: אפרוריות ופסיביות מאפיינים את המצב נכון להיום והמאפיין הבולט בקשר שלכם הוא העדר תשוקה שנובעת מכעסים מודחקים ותחושת קורבנות או קיפוח. הקלפים מצביעים, כי עליכם להיות קצת יותר דומיננטיים בכל הקשור לזוגיות שבה אתם מצויים והצעד הראשון הוא לסגל את היכולת להקשיב לבן הזוג במקום לנסות ולהשמיע את קולכם. בן משפחה או חבר קרוב זקוק לעזרתכם ולמרות שזה מצריך מכם לוותר על צרכיכם האישיים היו שם בשבילו. זכרו, חבר ניכר בעת צרה. מעבר דירה או עיסוקים שקשורים בבית- שיפוץ ותחזוקה עולים על הפרק. כמו כן מומלץ לנצל את סוף השבוע לטיול בחיק הטבע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה.

קשת:

השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם אך בתוך לבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם נמצאים בתהליך של רחמים עצמיים שמוביל לדימוי שילילי ולהערכה עצמית נמוכה בתחום כזה או אחר בחייכם.. תהליך זה מלווה בשאלות רבות כמו למשל: מה לא טוב בי?, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מבחינה בריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מבחינה נפשית ורגשית כמועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת להתמקד בעיקר ולא בטפל, ושעליכם לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות עם תחושת אשמה או ספק. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי קונוטציה רוחנית כמו למשל : חשיבה חיובית, מודעות עצמית וכו', יתרמו לכך שתוכלו להתמודד עם כול מה שעובר אליכם בהצלחה. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגדירו מחדש את הערך העצמי שלכם. אתם לא מה שאתם אוכלים ואתם לא מה שאתם עושים. האוכל, הבגדים והעבודה לא מגדירים או קובעים מי אתם או מה אתם רוצים להיות. הקדישו רגע בכל בוקר כדי להזכיר לעצמכם שהערך הטבעי שלכם כבני אדם, אינו מבוסס על משרה (או על כסף בבנק, לענייננו), ונצלו את הזמן כדי לבנות ולבסס את הערכתכם העצמית – אתם שווים את זה.

גדי:

המסר שנשלח אליכם השבוע משמים, הוא אל תרימו ידיים!! אל תיכנעו!! אל תוותרו לא לייאוש, לא לתסכול, לא למרמור ולא לשאר הרעות החלות שגורמות לכם לרחמים עצמיים ולראיית עולמכם באור פסימי. לאלו מכם שישכילו להדוף את המחשבות השליליות, ולדבוק באמונה, נחישות ויזומה, צפוי שיפור ניכר בתחושות הפנימיות. באופן כללי, המהות של השבוע היא להשמיע את קולכם, להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. שינוי שהתרחש בחייכם (שינוי פיזי, בריאותי, זוגי וכו') מציב בפניכם נושא, פעולה או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם וליישם אך אתם מתקשים לעשות זאת. כדי להצליח ולעמוד במשימה יהיה עליכם לפעול בנחישות ובאמונה שיחדדו ויעצימו את יכולת ההתמדה והנחישות שבורא עולם נטע בתוככם. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים הן בבית עצמו, והן במערכות היחסים שמתקיימות בו. לצערי אין לכם הרבה חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. בעבודה: קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. לימודים עולים על הפרק וגם כאן המפתח להצלחה זו נחישות. זוגיות: מאבקים של מי צודק מונעים מכם את היכולת לממש זוגיות תקינה. הקלפים ממליצים לכם שהשבוע כדאי מאוד להיות חכמים ולא רק צודקים. המטרה: להזכיר לעצמך למה בחרת באדם הזה. כשאנחנו מתחתנים, אנחנו רואים בבן-הזוג רק את הטוב. למרבה הצער, לפעמים כשההתלהבות פגה, אנחנו מבחינים רק בתכונות השליליות. וגם כאן כמובן אסור למהר ולוותר! ואפשר לשפר ולסדר. חייגו אלי ואספר לכם עוד. שבוע מבורך אהוביי ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחדות לא אומרת שכולם צריכים להיות אותו הדבר, אלא שעלינו לכבד כל פרט ופרט ולהעריך את תרומתו הייחודית לכלל. על פי המדרש יש 'שבעים פנים לתורה', ולכל אחד משנים עשר השבטים היה שער משלו לשמים, דרכו היו עולות תפילותיו. אנחנו באותה קבוצה – וכל אחד מאיתנו תורם משהו חיובי למכלול. דווקא בזמנים קשים אלה, חשוב מאוד שניצור אחדות בין היהודים דרך מעשים טובים של נדיבות וחסד. התלמוד אומר ששנאת חינם ששררה בעם ישראל היא זו שהביאה לחורבן בית המקדש, ושרק דרך אהבת חינם הוא ישוב וייבנה.

דלי:

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני דלי מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. יום הולדתכם מזמן לכם הזדמנות נהדרת לכייף וליהנות. גם כאן, שמירה על ראש פתוח וקליל היא ערובה ליום הולדת נפלא. הרשו לעצמכם להיפתח להשתטות מעט וליהנות הרבה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קליטת המסר שנשלח אלינו באירועים שונים בחיינו, תלויה במידה בה אנו מקפידים לפקוח את עינינו ולחפש אחריו. רק כאשר אנו מודעים לעובדה, שמאחורי כל אירוע קיים מסר, ישנו סיכוי שגם נצליח לקלוט אותו.

דגים:

שלום לאהוביי בני מזל דגים. השבוע עליכם לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה כזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. אצל חלקכם ניתן לראות שלימודים עולים על הפרק והדבר חיובי יותר בעבורכם. בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך