יו"ר ועד עובדי הציוד המכאני: "נתייצב במוצ"ש בבית הדין"

כזכור הוצאו צווי הבאה לראשי הועדים בנמל מבית המשפט לענייני עבודה מאחר ולא התייצבו לדיון בנושא השביתה בבית הדין. שרף כתב פוסט נוקב: "אני מבטיח, יחד עם כל חברי הוועדים בנמל, שניאבק עד הסוף, ובכל דרך וביחד עם העובדים על מקור הפרנסה שלנו".
שרף. (צילום: מדף הפסייבוק)

לאחר מספר ימים של שביתה בנמל אשדוד, בהם גם הוצאו צווי הבאה ליו"רים של ועדי נמל אשדוד שלא התייצבו לדיון בנושא בבית הדין  לעבודה, משמיע אחד היו"רים את קולו.  עמית שרף, יו"ר ועד עובדי הציוד המכאני בנמל אשדוד, כתב פוסט נוקב, בו הבטיח כי יתייצבו במוצאי השבת בבית הדין ובנוסף מפנה אצבע מאשימה כלפי שר התחבורה ונגד המדינה וטוען: "המדינה באמצעות ההנהלה מחפשת לחסל את נמל אשדוד".

הפוסט: "עובדי נמל אשדוד וחברים יקרים, שבת שלום. ראשית, אני מודה על התמיכה הרחבה ועל הסולידריות ההיסטורית שמתרחשת כאן דבר שלא היה כדוגמתו- אני גאה בכם עובדי נמל אשדוד! אנחנו לא ניכנע ולא נירתע ויחד בכל דרך גם ננצח.

בימים האחרונים גילינו שהמדינה באמצעות ההנהלה מחפשת לחסל את נמל אשדוד. לא פחות ולא יותר! היום הוכיח זאת שר התחבורה בעצמו כשכתב בפוסט אלים ובריוני נגד העובדים כי מטרתו לדאוג לבעלי ההון שקיבלו במתנה מהמדינה נמלי ים פרטיים.

משמעות מטרת המדינה להיטיב עם נמל פרטי על חשבון נמל ממשלתי (ששייך לציבור ומכניס רווחי ענק לקופת הציבור בזכות העבודה הקשה של העובדים) היא אחת- פחות כסף לכיס הציבור יותר כסף לבעלי ההון.

לצורך הצלחת המשימה נגד הציבור ונגד העובדים, משתמשות מזה שנים המדינה והנהלות נמלי הים בתקשורת ועיתונאי חצר ללכלך את העובדים ולפרסם שקרים נגד העובדים, כך שהציבור לא יידע מה זוממת המדינה לא רק נגד העובדים אלא גם נגד אותו ציבור. גם בזה מאז שנבחרנו, החלטנו להיאבק ודי בהצלחה.

היום, ערב שבת, לאחר יומיים שבהם ניסו המדינה וההנהלה לתפור אותי ואת חבריי בתיקים פליליים, ניגשנו לתחנת המשטרה להפקיד ערבות אישית ובמוצאי שבת בשעה 22.30 אנו אמורים להתייצב בבית הדין הארצי לעבודה. אני מבטיח, יחד עם כל חברי הוועדים בנמל, שניאבק עד הסוף, ובכל דרך וביחד עם העובדים על מקור הפרנסה שלנו. אני מודה גם לוועדי ועובדי נמל חיפה על העמידה האיתנה. כוחנו באחדותנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך