בראשון מול קרית-שמונה תינתן הזדמנות לשחקני הנוער של מ.ס אשדוד

מ.ס תסיים אתה עונה ביום ראשון בבית מול קרת-שמונה. רבים משחקני הסגל יחסרו, בניהם פצועים וכאלה שקיבלו אישור לחזור לארצם. המאמן יוסי מזרחי יזמין לסגל שחקנים מקבוצת הנוער וישלבם במשחק. אלה יהיו דקות ראשונות בליגת העל לשחקנים האלה.
בראשון מול קרית-שמונה תינתן הזדמנות לשחקני הנוער של מ.ס אשדוד
שחקני קבוצת הנוער של מ.ס. יקבלו דקות בראשון

ביום ראשון תסיים מ.ס אשדוד את העונה. אשדוד הבטיחה את הישארותה בליגת העל עוד לפני שני מחזורים במשחק הניצחון מול הפועל אשקלון, שירדה לליגה הלאומית. אבל כמו שזה נראה זה יהיה משחק חשוב מאוד למספר שחקנים צעירים.

יוסי מזרחי מאמנה של מ.ס אשדוד, שהוא גם מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, יזמין מספר שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון להשלים את הסגל. סגל הקבוצה חסר מאוד בגלל שחקנים פצועים שרוצים לתת להם מנוחה, או שחקנים שקיבלו אישור לחזור לארצם או לאירועים מיוחדים, כמו  יגור פיליפנקה, בלסינג אלקה ומאוריציו קורדיירו.

במקומם כאמור יהיו בסגל מספר משחקני קבוצת הנוער של המועדון, שעושה חייל בליגת העל לנוער וממוקמת בצמרת. מזרחי ככל הנראה ישלב אותם במשחק ויעניק להם דקות ראשונות בליגת העל. רק עבורם שווה יהיה לבוא ולראות את דור העתיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך