ג'קי בן זקן: צריך להקפיא את שני המחזורים בתחתית

כעס גדול אצל הקבוצות הנלחמות על הירידה בעקבות השביתה של שחקני נתניה וההצהרה שלא יופיע למשחק הקרוב. ג'קי בן זקן:"מגוחך לעלות גם אחרי ארבעה ימים ללא אימון"

במוצאי שבת יתקיים אחד המשחקים החשובים של מ.ס אשדוד בשנים האחרונות כשהיא תפגוש את האחרונה בטבלה הפועל פתח תקווה למשחק תחתית לוהט. אך מאבקי הירידה, קיבלו תפנית משמעותית בעקבות השביתה שפתחו לפני מספר ימים שחקניה של מכבי נתניה וסירובם להופיע למשחק ההתחתית בשבת מול הפועל עכו בגלל שהם לא קיבלו את משכורתם. המהלך הזה יאלץ את מכבי נתניה לשחק עם שחקני הנוער של הקבוצה. הנפגעות הישירות מהמהלך הזה הן קבוצות התחתית ובינהן מ.ס אשדוד.

ג'קי בן זקן הגיב על הדברים ואמר: "אני לא רוצה לדבר יותר, אבל אני חושב שמנהלת הליגה צריכה להקפיא את שני המחזורים בפלייאוף התחתון. גם אם נתניה הייתה עולה עם ההרכב החזק ביותר שלה זה היה מגוחך ולא מקצועני אחרי ארבעה ימים ללא אימונים".

גם בשאר קבוצות התחתית התייחסו לסוגיה: יואב כץ מהפועל חיפה "זה נשמע לי לא ספורטיבי ואני מקווה שהדברים ישתנו עד לפתיחת המשחק".

בפ"ת אמרו: "ההתאחדות והמנהלת צריכות להקפיא את היורדות. לא ייתכן שהיורדות ייקבעו על השולחן, ולא על המגרש. אנחנו פונים למנהלת ולהתאחדות בקריאה לעשות מעשה ולסיים את העונה בצורה ספורטיבית, ולא בדרך שמסתמנת כרגע."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך