בבוקר מזכירה רפואית, בערב זמרת שכובשת את הבמות

במהלך היום מעיין עמרם (22) עובדת כמזכירה רפואית בבית החולים אסותא באשדוד. בשעות הערב היא מקדישה את עצמה לאהבה הגדולה שלה, השירה, שאלנו אותה מספר שאלות, בניהן איך היא משלבת בין שני עיסוקים אלה, ובסופו של יום, היכן רואה את עצמה בעוד מספר שנים
בבוקר מזכירה רפואית, בערב זמרת שכובשת את הבמות
צילום: מוטי זוהר

את מעיין עמרם (22) ייתכן שראיתם בעבודתה בזמן ששוטטתם בין מסדרונות בית החולים אסותא החדש או לחלופין בחתונה\חינה\בת מצווה מזמרת לתוך מיקרופון ומפזרת כריזמה וחן לכל עבר. שני עיסוקים אלה ממלאים למעיין את הימים והלילות בהמון סיפוק, המקור הטוב ביותר לאנרגיה.

כששואלים את מעיין על התחביב שלה, השירה, עיניה מיד מתמלאות ברק. "מאז ומתמיד אני זוכרת את עצמי שרה, מהגן ועד לתיכון, משתתפת תמיד בלהקות, בטקסים, בפרוייקטים וכדומה. באמת אחרי שהשתחררתי העליתי הילוך והלכתי ללמוד פיתוח קול. כיום אני מעלה קאברים (גרסאות כיסוי) לשירים מוכרים שכולם אוהבים, עליהם מקבלת המון פידבקים חיוביים. מעבר לכך, אני מקבלת המון הזמנות לאודישנים ולא מפחדת ללכת ולנסות, גם כשלא הולך אני חייבת את זה לעצמי".

על איזה במות הספקת לעמוד?
"אני מופיעה בחתונות, באירועים נוספים, ואף הופעתי בחינה של יחצן מוכר בעיר. באופן כללי אני אוהבת להיות נוכחת בכל מקום שבו יש לי הזדמנות להופיע ולשיר".

משרת היום שלך בתור מזכירה רפואית רחוקה מהבמות ומעולם הזוהר, מה משך אותך אליה?
"אני מאוד אוהבת את העבודה שלי, בעיקר משום שהיא מאפשרת לי לתרום לחברה, נושא שחשוב לי מאוד. התרומה לקהילה נותנת לי המון סיפוק ומונעת ממני להישחק. הסוד הוא לאהוב ולהאמין במה שאתה עושה".

איך את מצליחה לשלב בין שני עיסוקים אלה?
"אין לי בעיה לשלב בין השניים. יש לי את כל הציוד הדרוש להקלטה בבית, כך שזה חוסך לי נסיעות ובזבוז זמן מיותר. כרגע עושה רק קאברים פשוטים, את החומר המקורי אני עוד שומרת לעצמי. באם אני מוזמנת לאודישנים, אני נוהגת לקחת יום חופש לטובת העניין, וכשיש לי הופעות הן מתקיימות לרוב בשעות הערב, כך שאין התנגשות".

קורה ששני עולמות אלה מתמזגים לך?
"בעבודה הנוכחית שלי אין כל כך הזדמנות לשיר, אבל בזכות הרשתות החברתיות כולם יודעים שזה התחביב הכי גדול שלי. בעבודות הקודמות שלי, שהיו זמניות, וגם בצבא, היה לי יותר זמן לשיר. חברים לעבודה/לשירות תמיד היו מבקשים ממני לשיר להם, זה התענוג הכי גדול".

העמיתים באסותא מפרגנים לקריירת השירה המתגבשת?
"תמיד מפרגנים, הם כבר הזמינו אותי לשיר באירועים עתידיים, כמובן שזה משהו שאעשה בשמחה".

קיים צד אישיותי שניתן להבחין בו רק על הבמות בשעות הלילה? צד שיפתיע את חברייך לעבודה?
"האמת, ביום יום אני יכולה להיות מעט ביישנית אבל על הבמה הכל נעלם. אומנם אני תמיד מתרגשת אבל הבמה מעלימה ממני את כל המחשבות, הדאגות, התהיות על מה יהיה ומה יחשבו".

איך נראית שגרת היום שלך בעוד כחמש שנים? עדיין משלבת בין עבודה לשירה?
"אני מקווה שעוד 5 שנים מהיום מוזיקה לוקחת נתח משמעותי מהיום שלי. בעצם מקווה שזו תהיה הפרנסה שלי, בין אם זה להופיע כזמרת ובין אם זה להפיק, לכתוב, ללמד מוזיקה ופיתוח קול. מאז שהייתי ילדה קטנה דמיינתי את עצמי עומדת על במה מול אלפי אנשים ואני עדיין מאמינה שזה יקרה".

לסיום, מעיין מבקשת להעביר מסר אחד לחולמים: "כל מי שיש לו חלום שלא עוזב אותו ומלווה אותו מאז שהוא זוכר את עצמו, שילך על זה! העיקר לנסות, החיים קצרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך