ערוץ 2: הפרקליטות ככל הנראה תערער על זיכויו של אלון חסן

לאחר הזיכוי החד משמעי של בית המשפט בעניינו של חסן והמכה שספגה הפרקליטות, מפרסם גיא פלג, כי האחרונה ככל הנראה תערער על כך בתחילת השבוע.
אלון חסן
אלון חסן

לאחר המכה שספגה הפרקליטות במשפטו של אלון חסן לשעבר יו"ר ועד נמל אשדוד, מפרסם היום, רביעי, גיא פלג מחדשות הערוץ השני כי הפרקליטות החליטה ככל הנראה לערער על זיכוי המוחלט של חסן.

בהכרעת דין נחרצת ודרמטית שמצביעה על מחדלי חקירה רבים וביקורת נוקבת על המשטרה והפרקליטות, החליט כזכור השופט יואל עדן מבית המשפט המחוזי בבאר שבע לזכות את אלון חסן, יו"ר ועד העובדים של נמל אשדוד. השופט זיכה גם את מנכ"ל הנמל, שוקי סגיס, ואת בן דודו של חסן, דוד חסן, מכל האישומים שיוחסו להם.

בין היתר כתב השופט כשהוא לא חוסך במלים קשות בנוגע לאופן ניהול התיק על ידי הפרקליטות: "מצאתי בטענות שהועלו בהליך זה שוב ושוב פרשנות יתר למעשים שניתן לפרשם גם כנטולי אפיון פלילי. שוב ושוב היה צורך לכייל את התהליך הפרשני, לבחון את הדברים בהקשרם, ורק אז להסיק מה משמעותם, ולתת לדברים את מובנם הרגיל, ואת הפרשנות הטבעית וההגיונית לביצועם.

"טענות שמתמקדות באווירה, בשמועות ובריח לא טוב העולה מהתנהלות, אין מקומן בתהליך הגעה למסקנה בדבר פליליות מעשה. חוש הריח אינו יסוד מיסודות עבירה, ואינו כלי פרשני. גם ראיות נסיבתיות, שמהן מתבקשת גזירת מסקנה בדבר פליליות מעשה, צריכות להיות ראיות קבילות, והחיבור ביניהן אינו יכול להיעשות בדרך של השערה, אלא במסקנה מעל לספק סביר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך