חוויה לא נעימה עברה על תושב האזור שביקש לממש את תו הקנייה שקיבל ברשת 'celio' אך סורב, בטענה שהרשת לא מקבלת תווי קניה של החברה, לתדהמתו של הלקוח הוא ניסה להבין על מה מדובר והמוכרת טענה "החלפנו בעלים ואין באפשרותנו לכבד את התווים של הבעלים הקודמים".
התושב שחווה את שארע ונפגע כתב על כך פוסט בדף הפייסבוק שלו, "הולך לסליו, בביג פאשן אשדוד BIG Fashion Ashdod לממש גיפט קארד של סליו שקיבלתי.
בא לשלם איתו ו…
המוכרת: ״סליחה אנחנו לא מקבלים גיפט קארדים של סליו״
אני: ״אבל אתם סליו״
מוכרת: ״אני יודעת מצטערת״
אני: ״אבל זה גיפט קארד עם לוגו שלכם שנקנה ממכם באופן ישיר, לא איזה חברת כרטיסים מתווכת״
מוכרת: ״החלפנו בעלים, מצטערת״
אני: ״אז מה עושים עם זה? גם מעצור דלת זה לא יכול לשמש״
מוכרת: ״מצטערת״
בושה וחרפה".
פנינו לרשת 'celio' במטרה להבין מדוע הלקוח לא יכל להשתמש בתו קנייה של הרשת עצמה וזו הייתה תגובתה.
להלן התגובה הרשמית: מדובר על התקופה של הזכיין הקודם של סליו. אשר נכנס להקפאת הליכים.
לפי החלטת בית המשפט הזכיין החדש אינו נושא בהתחייבויות ובחובות הזכיין הקודם
עם זאת , מתוך רצון לעזור ללקוחות הוותיקים של סליו עם כרטיסי מתנה מלפני 31/10/2017 , קיבלנו על עצמנו לכבדם עבור שליש מערך מהקנייה .
אך לצערנו , נכון להיום אין בידנו את המידע על כרטיס המתנה הוא נמצא אצל הנאמנים ופנינו לבחת המשפט שיעזור בעניין.