ביקש לקנות בתו קנייה של רשת 'celio' וסורב בשל החלפת בעלים

לקוח שהגיע לחנות במתחם הביג באשדוד ובא לשלם באמצעות תו קנייה על פריטים שלקח, סורב בטענה שהתו שייך לבעלים הקודם של החברה, החברה טוענת "בית המשפט פטר אותנו מהחובות של הבעלים הקודם"
ביקש לקנות בתו קנייה של רשת 'celio' וסורב בשל החלפת בעלים

חוויה לא נעימה עברה על תושב האזור שביקש לממש את תו הקנייה שקיבל ברשת 'celio' אך סורב, בטענה שהרשת לא מקבלת תווי קניה של החברה, לתדהמתו של הלקוח הוא ניסה להבין על מה מדובר והמוכרת טענה "החלפנו בעלים ואין באפשרותנו לכבד את התווים של הבעלים הקודמים".

התושב שחווה את שארע ונפגע כתב על כך פוסט בדף הפייסבוק שלו, "הולך לסליו, בביג פאשן אשדוד BIG Fashion Ashdod לממש גיפט קארד של סליו שקיבלתי.
בא לשלם איתו ו…
המוכרת: ״סליחה אנחנו לא מקבלים גיפט קארדים של סליו״
אני: ״אבל אתם סליו״
מוכרת: ״אני יודעת מצטערת״
אני: ״אבל זה גיפט קארד עם לוגו שלכם שנקנה ממכם באופן ישיר, לא איזה חברת כרטיסים מתווכת״
מוכרת: ״החלפנו בעלים, מצטערת״
אני: ״אז מה עושים עם זה? גם מעצור דלת זה לא יכול לשמש״
מוכרת: ״מצטערת״
בושה וחרפה".

פנינו לרשת 'celio' במטרה להבין מדוע הלקוח לא יכל להשתמש בתו קנייה של הרשת עצמה וזו הייתה תגובתה.

להלן התגובה הרשמית: מדובר על התקופה של הזכיין הקודם של סליו. אשר נכנס להקפאת הליכים.

לפי החלטת בית המשפט  הזכיין החדש אינו נושא בהתחייבויות ובחובות הזכיין הקודם

עם זאת , מתוך רצון לעזור ללקוחות הוותיקים של סליו עם כרטיסי מתנה מלפני 31/10/2017 , קיבלנו על עצמנו לכבדם עבור שליש מערך מהקנייה .

אך לצערנו  , נכון להיום אין בידנו את המידע על כרטיס המתנה הוא נמצא אצל הנאמנים ופנינו לבחת המשפט שיעזור בעניין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך