בתי הספר "רננים" ו"רבין" בצמרת ההישגים בחינוך

מינהל החינוך בעיריית אשדוד יכול להיות שבע רצון לאור תוצאות מבחני המיצ"ב שמיקמו את העיר אשדוד 2 נקודות מעל הממוצע הארצי
שלט עיריית אשדוד

תוצאות מבחני המיצ"ב שהתפרסמו מציבות את בתי הספר "רננים" ו"רבין" מאשדוד בצמרת בתי הספר היסודיים של ישראל. בעיריית אשדוד מוסיפים שמגמת שיפור ההישגים נרשמה גם לכל בתי הספר שנבחרו למבחני המיצ"ב בשנת 2017 ומפוקחים על ידי מינהל החינוך, שהציבו את אשדוד מעל הממוצע הארצי עם 57 נקודות לעומת 55 ממוצע ארצי.

בעיריית אשדוד מברכים על תוצאות מבחני המיצ"ב ורואים בהישגים החדשים מגמה קבועה, הנגזרת מהשקעות ומשאבים המוקדשים לתחום החינוך.כזכור, בשנים האחרונות קיבלה הנהגת העיר החלטה להגדיל את היקפי ההשקעה העירונית בחינוך באופן דרמטי.

נתוני ההשקעה לתלמיד בשנת 2017 עמדה על 8,376 ש"ח והניבה תוצאה מנצחת ובשנה הבאה מקווים כי תירשם עוד קפיצת מדרגה בהתאם לגידול בהיקף ההשקעה לתלמיד לשנת 2018 העומדת על 10,034 ש"ח.

שיפור בהישגי התלמידים נרשם השנה גם במבחני הבגרות ובמינהל החינוך אומרים כי ככל שהנתונים מתייחסים למוסדות החינוך המפוקחים ע"י מערכת החינוך העירונית, המגמה הזו תלך ותגדל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך