קמרון לונג נבחר למצטיין המחזור ה-29

הגארד המגוון רשם את הטריפל דאבל הראשון של העונה בליגה: 14 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. לצידו בחמישייה: בראון-רמירז, רודריגז, בנקס וטרדוול.
קמרון לונג נבחר למצטיין המחזור ה-29

לא בכל יום ואפילו לא בכל עונה מושג טריפל דאבל בליגת ווינר סל, אבל במכבי אשדוד/באר טוביה יכולים להתגאות בלא פחות מארבעה שחקנים שרשמו את ההישג הסטטיסטי הזה במדיהם. אחרי מאיר טפירו, אייזיה סוואן וצ'ייס סיימון, הצטרף השבוע למועדון האקסקלוסיבי גם קמרון לונג שנבחר למצטיין המחזור ה-29 בליגת ווינר סל.

הגארד היעיל של "הדולפינים" הוביל אותם לניצחון בית משכנע על הפועל גלבוע/גליל, כאשר קלע 14 נקודות, הוריד 10 ריבאונדים, מסר 10 אסיסטים וגם חטף 4 כדורים מול שני איבודים בלבד בדרך למדד 28. הוא הוביל את הקבוצה במדד הפלוס-מינוס (29+) והשיג את הטריפל דאבל ממש בדקה האחרונה עם ריבאונד התקפה אותו תירגם למהלך סל ופאול אשר קבע את תוצאת המשחק.

את הדאבל-דאבל הראשון שלו בארץ קבע לונג בסיבוב השלישי אשתקד נגד גלבוע/גליל, והשבוע כאמור הוא היה חתום על הטריפל דאבל הראשון העונה בליגה. אגב, כבר במשחק הבית הקודם מול מכבי "FOX" ת"א הוא היה קרוב מאוד לכך, אבל בסופו של דבר סיים עם 14 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך