אם חד הורית לשלושה בהריון מתקדם מתחננת לעזרה

האם שבעלה עזב לפני מספר חודשים כשגילה שהיא בהירון נותרה חסרת כל. בשל ההריון היא לא יכולה לעבוד והילדים רעבים. איציק איטח הזמין אותה לגמ"ח שלו, לקחת כרצונה, אבל גם הגמ"ח מתרוקן. האם: "אני מבקשת עזרה להאכיל את הילדים שלי". למעוניינים לעזור: 0503884898
אישה בהריון

אם חד הורית ל-3 ילדים, הקטנה שבהם בת שנתיים, נמצאת במצוקה קשה מאוד מאחר והיא בהירון מתקדם ובעלה עזב אותה למפני מספר חודשים. היא וילדיה הגיעו למצב של פת לחם וזועקת לעזרה.

האם המתגוררת ברובע ד', פנתה למספר גורמים בינהם גם לאיציק איטח בעל גמ"ח. היא ביקשה ממנו אוכל מאחר והוא עזר לה מספר פעמים. איטח הזמין אותה בשמחה לגמ"ח לקחת מה שיש. אבל גם הגמ"ח עצמו מתרוקן מאחר ולאחרונה אין מספיק תרומות.

ההתכתבות בין איציק איטח לאם

האם נאלצה להוציא את ביתה התינוקת מהמעון בגלל שאין לה כסף לשלם. ל"אשדוד אונליין" אמרה: "עבדתי 12 שעות לפני שהגעתי לשלבים מתקדמים של ההריון. אבל עכשיו אני לא יכולה לעבוד. אני צריכה לדאוג לילדים שלי. האבא של התינוק שעומד להיוולד פשוט עזב כשגילה שאני בהיריון. אני מבקשת עזרה להאכיל את הילדים שלי". למעוניינים לעזור: 0503884898 איציק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך