עשרות פועלים ערבים נבדקו ע"י המשטרה – חלקם נעצרו

כוחות משטרה רבים ביצעו היום בדיקה מקיפה במוקדי הפעילות של השבחי"ם בעיר, זאת במטרה למנוע מהם להסתובב בחופשיות ברחבי העיר ולסכן את ביטחון התושבים
עשרות פועלים ערבים נבדקו ע"י המשטרה - חלקם נעצרו

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים ברחבי הערים. בפעילות שנערכה היום בעיר אשדוד יחד עם מפקחי משרד העבודה והרווחה, נבדקו אתרי בניה בהם אותרו חשודים בשהייה שלא כחוק. הם עוכבו לחקירה יחד עם מעסיקיהם.

״נמשיך כל העת בפעילות נגד שוהים בלתי חוקיים וזאת במטרה להגביר את תחושת ביטחון האזרח בשל מעורבותם של שוהים מעין אלו בעבירות פליליות וביטחוניות״, הדגישו במשטרה.

היום, שני, נערכה פעילות ממוקדת על ידי יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד בשיתוף מפקחי משרד העבודה והרווחה במסגרת איתור ואכיפה של שוהים בלתי חוקיים ופיקוח ליקויי בניה ובטיחות באתרי בניה בעיר אשדוד.

במהלך הפעילות בוצעו ביקורים באתרי בנייה ברחוב שלמה בן יוסף וברחוב רבי ינאי שם נבדקו מנהלי ופועלי האתר. במקומות אלו נבדקו 22 פועלים מתוכם אותרו שני שוהים בלתי חוקיים שהועברו לחקירת המשטרה יחד עם מעסיקיהם.

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך