נציגות אשדודית ברשימת 50 המועמדים הסופיים לתואר "המורה של המדינה"

מורה ממקיף ה' התברגה לרשימה הסופית לתואר המורה של המדינה כשלצידה 49 מורים מכל קצוות הארץ אשר נבחרו בקפידה כשרק אחד יזכה בתואר הכבוד
נציגות אשדודית ברשימת 50 המועמדים הסופיים לתואר "המורה של המדינה"

מאיה שפיר, מחנכת כיתה יב' מופ"ת, רכזת ומורה לפיזיקה במקיף ה', עלתה לשלב 50 המורים של המדינה והיא הנציגה היחידה מאשדוד. "אני חושבת שתלמידים בחרו בי כי אני אוהבת אותם, הולכת איתם לכל מקום, אני מסורה לעבודה ואוהבת את ביה"ס ויש שיגידו שיש לי גם חוש הומור" כך סיפרה השבוע מאיה כשנשאלה מדוע היא חושבת שנבחרה לתחרות.

תחרות "המורה של המדינה", שחוגגת השנה עשור של פעילות, היא תחרות שמארגן מפעל הפיס בשיתוף עם הסתדרות המורים, YNET וידיעות אחרונות. במסגרת התחרות תלמידים, הורים, מורים ומנהלים מוזמנים להגיש את מועמדותם של המורים שלפי דעתם ראויים לתואר הכבוד. אותם מורים עוברים תהליך הערכה ומיון מקצועי כשבסיומו ועדה המורכבת מאנשי ציבור מובילים תבחר את 6 המורים המצטיינים.

כל 15 המועמדים שיגיעו לשלב הגמר ייקחו עמם הביתה תעודת הערכה ומחשב נייד וששת המורים הזוכים יזכו, בנוסף, בהשתלמות יוקרתית בארה"ב.

בהצלחה למאיה שפיר הנציגה שלנו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך