מחירי הסיגריות ירדו רק באשדוד

על פי בדיקה שערכנו באזור, עולה כי מחירי הסיגריות הכי נמוכים נמצאים אצלנו, בעיר אשדוד ומי שמוביל את הורדת המחירים הוא עוז אברהמי הבעלים של סופר shee-sha שנפתח לפני כשבוע באזור התעשייה, במקום לשלם על מרלבורו לייט 36 ש"ח, תשלמו רק 31 ש"ח - פער רציני של 5 שקלים פחות. אברהמי: "למה לשלם יותר על אותו המוצר ולפעמים טוב יותר אם אפשר בפחות?"
מחירי הסיגריות ירדו רק באשדוד

לא אין פה שום תעלול שיווקי. מחירי הסיגריות ירדו. לא, המדינה לא הוזילה את המחירים, אבל ב" בסופר shee-sha",  , החליטו להוזיל את המחירים בכל הקשור לצרכי עישון, סגריות וטבק. אבל הכל. רוצים דוגמא? בבקשה. כמה תשלמו בכל מקום על קופסאת מלבורו? נכון 36 שקלים. " בסופר shee-sha" תשלמו 31 שקלים. רגע יש עוד. כמה תשלמו על 50 חבילות נייר לגלגול? 50 שקלים? "בסופר shee-sha" תשלמו 5 שקלים.

לא, בעל הבית לא השתגע. הוא פשוט מייבא את זה ולכן חוסך לכם את פערי התיווך שיכולים להגיע לפער של 4-5 ש"ח פחות. עוז אברהמי הבעלים: "הבנו את הצורך של המעשנים לקבל מוצר טוב במחיר זול. תמיד מעלים את המחירים של הסיגריות וצרכי העישון בארץ, אנחנו דואגים להזיל אותם. למה לשלם על דבר טוב הרבה כסף שאפשר פחות".

המחירון המלא:
סיגריות מרלבורו 31 ש"ח, סיגריות נקסט 24.5 ש"ח, וינסטון 37 ש"ח, פאלמל 24.5 ש"ח, קאמל 28.5 ש"ח, אלם 28.5 ש"ח, טבק גלגול מרלבורו 30 ש"ח, גולדן וירגניה 41 ש"ח, נקסט 37 ש"ח, צסטרפילד 31 ש"ח.

 

"סופר shee-sha" נפתח לפני כשבוע בבניין הכשרת סנטר. יש בו הכל מהכל, בכל הקשור לעולם העישון ,עולם הטבק והסיגריות. ממצית, דרך קופסאות סיגריות, נייר גלגול, נרגילות ומה לא? צריך לראות בכדי להבין. המבחר כל כך גדול והמקצועיות כיאה לרשת שיש לה כבר 6 סניפים בעיר ועכשיו את כל הניסיון הזה תמצאו "בסופר אחד גדול – " בסופר shee-sha"

"סופר shee-sha" האורגים 11 אשדוד. שעות פתיחה מ-9 בבוקר ועד 22.00. שישי מ-9 בבוקר וערבי חג עד שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש חצי שעה אחרי יציאת שבת עד 23.00. טלפון: 1-700-50-71-50

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך