חזרו לעצמם. מכבי אשדוד חזרו לנצח 92:67 את גלבוע/גליל

לאחר ההפסד בירושלים שקטע רצף של 9 ניצחונות, מכבי אשדוד חזרו לנצח 92:67 את גלבוע/גליל. זה היה ניצחון ה-12 ברציפות בבית. אשדוד חזק בתמונת ארבעת הראשונות לקראת הפלייאוף.
חזרו לעצמם. מכבי אשדוד חזרו לנצח 92:67 את גלבוע/גליל
לי בעוד ניצחון. (צילום: לירון מולדובן)

יו"ר מכבי אשדוד/באר טוביה, ארמונד אסולין היה בלחץ. לכל מי שרצה לשמוע הוא סיפר כי המשחק מול גלבוע /גליל קשה יותר מאשר המשחק מול ירושלים במחזור שעבר. אותו משחק שבו אשדוד נוצחה וקטעה רצף של 9 ניצחונות. אסולין רצה לחזור לנצח ולשמור על מקום בין 4 הראשונות לקראת הפלייאוף., בסוף הוא נרגע. אשדוד ניצחה את גלבוע גליל ובגדול 92:67 והיא עם רצף של 12 ניצחונות בית והכי חשוב חזק בתמונת ארבעת הראשונות לקראת הפלייאוף.

במחצית הראשונה עוד היה נדמה שאשדוד טרם התאוששה מההפסד בבירה ביום חמישי, אבל אחרי ההפסקה היא חזרה ללהוט מעבר לקשת, שלטה כרגיל בריבאונד ההתקפה וניצחה את שני הרבעים האחרונים בפער דו-ספרתי. ג'ראלד לי קלע שיא עונתי של 24 נקודות, אדם אריאל השווה את שיאיו העונתיים עם 16 נקודות וארבע שלשות וקמרון לונג, שהיה רחוק ריבאונד בודד מטריפל דאבל במשחק הבית הקודם, השיג אותו ממש בשניות הסיום הפעם: 14 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

ווריק מאשדוד חוזר לשמור הגנה (צילום: לירון מולדובן)

גלבוע/גליל, שגם רצף שבעת הניצחונות הקודם שלה נעצר באשדוד שם היא מתקשה מאוד בשנים האחרונות, הגיעה למשחק ללא ג'ייקובן בראון הפצוע ואיבדה כבר ברבע הראשון את דיאנג'לו הריסון הלוהט, שאחרי 67 נקודות בשבוע שעבר קלע 11 נקודות בתשע הדקות שלו. זאק לידיי המצוין החזיק אותה בתמונה במשך מחצית אחת, אבל ברגע שהמארחים התחילו לקלוע מבחוץ, האדומים לא הצליחו לעצור אותם.

לאחר 43:41 במחצית לגלבוע /גליל, אשדוד הפכה  ל- 45:47. קרפלס האורח צימק ל-55:60.  לוי קלע עוד 2  ואריאל עם שתי שלשותהורידו לרבע האחרון עם 68:59. האדומים פספסו מספר הזדמנויות לחזור לחד-ספרתי והנרי מעבר לקשת גרם לגלבוע/גליל הרימה ידיים, לונג השלים טריפל דאבל עם סל ופאול ובסיום 67:92 גדול ל"דולפינים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך