מזרחי לפני פ"ת: "זה הזמן של השחקנים ליהנות מכדורגל מאחר ועד היום הם סבלו"

מאמן מ.ס אשדוד חושב שהגיע הזמן שהשחקנים יהנו. הוא רוצה שזה יקרה במשחק ביום ראשון (20.00, המושבה) מול מכבי פ"ת. מזרחי צפוי לתת דקות משחק למחליפים.
מאמן
מי יחילף אותו?

ביום ראשון תצא מץ.ס אשדוד למשחק "לפרוטוקול" בלבד, מול מכבי פ"ת (20.00, המושבה). בקבוצה מרוצים מאוד שהמשחק לא יקבע כלום, כי אשדוד נשארה בליגה במחזור הקודם, אבל רוצים להציג יכולת טובה בכדי לסיים את העונה בצורה מכבודת.

המאמן יוסי מזרחי התייחס למשחק: ״זה הזמן של השחקנים ליהנות מכדורגל מאחר ועד היום הם סבלו. אני מקווה מאד שמחר הם יגיעו ליהנות, יציגו את הכדורגל שהם יודעים ויגרמו לכולם ליהנות. כל מי שכשיר יהיה בסגל כדי שנסיים את העונה הזו עם טעם טוב״.

מזרחי מתכוון לתת דקות משחק למספר שחקנים צעירים שלאחרונה לא קיבלו דקות משחק, במשחק ביום ראשון מול מכבי פ״ת. כמו שזה נראה מדובר בשחקנים כמו דין דוד, יצחק אספה וגם בן אל אדרי. מזרחי מתלבט ככל הנראה אם לפתוח בשער עם יואב ג׳ראפי או לתת לירדן קרישטול, השוער השני. יתכן כי ישחקו מחצית כל אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך